به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که هواداران استقلال به شدت نگران سرنوشت تیم مورد علاقه خود هستند و هر روز با حضور مقابل ساختمان باشگاه استقلال پیگیر موضوع تقویت تیم ریکاردو ساپینتو هستند، مدیران تصمیم ساز باشگاه به دنبال ایجاد تغییرات هدفمند در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال هستند تا در آستانه انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برای دوستان و رفقای هم حزبی خود رزومه سازی کنند.
پس از اینکه علی تاجرنیا اقدام به معرفی ساعده سیما به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال کرد و علی نظری جویباری را برای معرفی وی به شدت تحت فشار قرار داد حالا شنیده می شود ، رئیس هیئت مدیره استقلال در گام بعدی قصد دارد رضا محبی را به عنوان مرکز اصلاع رسانی باشگاه استقلال معرفی کند تا بعد از ساعده سیما یک چهره غیر فوتبالی دیگر در استقلال پست بگیرد.
محبی پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی یک شرکت ماکارونی فروشی مشغول فعالیت بود و سابقه ورزشی وی همراهی ساعده سیما در نشست های خبری سخنگوی استقلال است. گفته می شود پس از معرفی بی سر و صدای محبی نفرات دیگری نیز به عنوان ارکان رسانه ای باشگاه مشغول به کار خواهند شد که پیش از این در رویدادهای غیر ورزشی با تاجرنیا همکاری می کردند.
به نوشته برخی رسانه های خبری همزمان با این تغییرات، رئیس هیئت مدیره استقلال در تلاش است اعضای جدید هیئت مدیره را نیز از میان چهره های جدید سیاسی انتخاب کند تا شاید با حضور آنها قدرت وی بیش از بیش افزایش یابد اما تجربه نشان داده است حضور چهره های سیاسی در ترکیب مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ثمره ای به دنبال نخواهد داشت و صرفا چهره های سیاسی برای رزومه سازی به عضویت هیئت مدیره این دو باشگاه در می آیند تا مقاصد بعضا سیاسی و غیر ورزشی خود را دنبال کنند.
این فعل و انفعالات در شرایط شکل می گیرد که مشکل بزرگ استقلال کمبود نفرات تاثیرگذار در تیم ساپینتو است و مدیران این باشگاه هنوز نتوانسته اند بازیکنان مورد نظر ریکاردو ساپینتو را جذب کنند.
۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۵۳۴۳
در شرایطی که هواداران استقلال به شدت نگران سرنوشت تیم مورد علاقه خود هستند، مدیران تصمیم ساز باشگاه به دنبال ایجاد تغییرات هدفمند در ساختار استقلال هستند.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه



نظر شما