تحولات منطقه

مربی استقلال در واکنش به انتقادات زیادی که به جذب مهاجم سابق پرسپولیس شده است، گفت: با او تماس گرفتم و خواستم نیاید.

حیدری: از آل‌کثیر خواستم به استقلال نیاید/ به دنبال بازیکنان باکیفیت هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خسرو حیدری، مربی تیم فوتبال استقلال درباره عدم مصاحبه بازیکنان این تیم گفت: ساپینتو گفته است که بازیکنان مصاحبه نکنند.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال و جذب عیسی آل‌کثیر که انتقادات زیادی را به همراه داشته است، اظهار داشت: خیلی از بازیکنان در لیست بودند و فقط آل‌کثیر نبود. لیست اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم داشتیم. در لیست اول بازیکنان باکیفیتی مانند مامه تیام و علی کریمی، داکنز نازون و یاسر آسانی بودند که الان هم به دنبال آنها هستیم. به خصوص که امسال باید در ۴ جام بجنگیم و بازیکنان خیلی باکیفیت می‌خواهیم.

حیدری درباره آخرین وضعیت آل‌کثیر یادآور شد: وقتی دیدم هواداران از جذب آل‌کثیر ناراحت هستند با او تماس گرفتم و گفتم نیاید. نظر نهایی در این باره را ساپینتو باید بدهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha