تحولات منطقه

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق تبریز از پایش نزدیک به ۷۰ شعبه بانک در مناطق تحت پوشش این شرکت در ساعات غیراداری خبر داد و گفت: ۱۸ شعبه به دلیل رعایت نکردن الگوهای بهینه مصرف، برچسب «بدمصرف» دریافت کردند.

۱۸ شعبه بانک در تبریز برچسب «بدمصرف» خوردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید ابراهیم فکاری، مدیر دفتر مدیریت مصرف برق تبریز پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و پایش میزان استفاده بهینه از انرژی، نزدیک به ۷۰ شعبه بانک در نقاط مختلف تحت پوشش برق تبریز در ساعات غیراداری مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: در این پایش‌ها، عملکرد شعب در زمینه رعایت خاموشی تجهیزات غیرضروری، مدیریت سیستم‌های سرمایشی و رعایت دستورالعمل‌های مصرف برق ارزیابی شد.

فکاری ادامه داد: بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، ۱۸ شعبه به دلیل بدمصرفی و بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها، مشمول دریافت برچسب هشدار«بدمصرف» شدند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق تبریز تأکید کرد: این اقدامات با هدف کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف و ارتقای فرهنگ صرفه‌جویی ادامه خواهد داشت.

وی متذکر شد: بر اساس دستور معاون محترم دادستان، به مشترکان بدمصرف ابتدا اخطار و برچسب هشدار داده می‌شود. در صورت بی‌توجهی و ادامه روند مصرف ناصحیح، برق این اماکن قطع خواهد شد و تنها پس از اخذ تعهد رسمی، مجدداً وصل می‌شود.

فکاری خاطرنشان کرد: هدف از این طرح اصلاح الگوی مصرف برق، حفظ پایداری شبکه و عبور کم‌ عارضه از پیک بار تابستان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha