تحولات منطقه

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، هدف او ارائه بهترین عملکرد در بازی‌های تیم ملی است.

قربانی: تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد قربانی درباره بازی فردا (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران برابر تاجیکستان در تورنمنت کافا ۲۰۲۵ گفت: خدا را شکر دو بازی قبلی را با برد پشت سر گذاشتیم و الان هم در حال آماده‌سازی برای بازی سوم هستیم. امیدوارم بازی فردا را محکم انجام دهیم و با تدابیر کادر فنی برنده بازی شویم.

وی در مورد فشردگی بازی‌ها تصریح کرد: قطعاً نداشتن تمرین به بازیکنان ضرر می‌زند، ولی ما بازیکنان تیم ملی کشور هستیم و هر دقیقه در تمرین و بازی‌ها تلاش خودمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم چه در تیم باشگاهی‌ام و چه در تیم ملی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا آن چیزی که مربی‌ام می‌خواهد، چه یک دقیقه و چه نود دقیقه انجام دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha