تحولات منطقه

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح برخی شایعات و مطالب در خصوص فعالیت غیرحضوری مدارس از اساس کذب و غیرواقعی است و فعالیت آموزشی تمامی مدارس از نخستین روز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس آغاز می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: غیرحضوری شدن مدارس در مهر شایعه و کذب است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فرهادی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر کشور در روز سه شنبه (اول مهر) و با حضور پرشور و نشاط دانش آموزان و معلمان آغاز می شود.

وی در پاسخ به این که شایع شده مدارس در ابتدای سال تحصیلی امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: تمامی مدارس در مقاطع مختلف به صورت کاملا حضوری بوده و به هیچ عنوان فعالیت مدارس به صورت مجازی نخواهد بود.

وی به اولیا و دانش آموزان توصیه کرد که به این شایعه ها توجه نکنند و امیدواریم مهر سال تحصیلی جدید با شور و نشاط خاصی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha