تحولات منطقه

حسین دباغ‌زاده، یک خیر نیکوکار اهل بشرویه یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به شبکه بهداشت و سلامت و فضای سبز این شهرستان کمک کرد.

کمک خیر بشرویه‌ای به شبکه بهداشت و سلامت این شهرستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

او با بیان اینکه هیچ وقت پا پس نکشیده‌ام و این سرمایه را خدا داده و باید در راه خدمت به همین مردم صرف شود، خطاب به خیران دیگر گفت: تا جایی که می‌توانید در مسیر کار خیر و کمک به همدیگر قدم بردارید.
محمد جواد فرحبخش، رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه به خبرنگار ما اظهار کرد: بیمارستان شفای بشرویه چراغش روشن خواهد بود و به کلینیک تخصصی تبدیل خواهد شد. به دنبال این هستیم هر متخصصی لازم باشد، بیاوریم و به مردم بقبولانیم که شما شایسته بهترین‌ها هستید.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha