تحولات منطقه

مدیرعامل موسسه موقوفه زائر رضوی گفت: سامانه پیامکی ویژه‌ای برای جمع‌آوری انتقادات و پیشنهادات زائران پیش بینی شده است.

آغاز نظرسنجی گسترده در جهت ارتقای خدمات زائرسرای رضوی و مجتمع‌های میان‌راهی امام رضا(ع)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید هاشم حسینی بیان کرد: این سامانه با هدف دریافت نظرات مهمانانی که در دو سال گذشته از زائرسرای رضوی، زائرشهر رضوی و مجتمع‌های بین‌راهی امام رضا علیه السلام استفاده کرده‌اند، راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: این نظرسنجی با هدف ارتقای کیفیت، اصلاح فرآیندها و ارائه خدمات هرچه شایسته‌تر به زائران ایجاد شده است.
مدیر عامل موسسه موقوفه زائر رضوی افزود: نظرات و پیشنهادات ارزشمند مهمانان ما را در مسیر تعالی و خدمتگزاری با کیفیت تر یاری می کند.

حسینی ادامه داد: رضایت زائران همواره در صدر اولویت‌های مجموعه قرار دارد و بازخورد صادقانه مهمانان بهترین راهنما برای پیشرفت و تحول خدمات خواهد بود.

مدیرعامل مؤسسه از تمامی مهمانان طی دو سال گذشته دعوت کرد تا با ارسال نظرات خود از طریق سامانه پیامکی اعلام شده، در این مسیر همراهی کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha