تحولات منطقه

۱۱ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۴
کد مطلب: ۱۱۰۰۱۸۰

جدیدترین قسمت از برنامه «هفت» به بررسی فیلم «گوزن‌های اتوبان»، «سلاح‌ها» و گفتگوی ویژه با مدیرکل سابق دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم اختصاص دارد.

«گوزن‌های اتوبان» به «هفت» می‌آیند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، جدیدترین قسمت از برنامه سینمایی «هفت»، امشب جمعه ۱۱ مهر از ساعت ۲۲ به صورت زنده به آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در میز سینمای ایران، امیر قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «گوزن‌های اتوبان» را نقد می‌کنند.

همچنین گفتگوی ویژه‌ این قسمت با حضور میثم زندی مدیرکل سابق دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم انجام می‌شود.

جواد طوسی و رامتین شهبازی نیز در میز سینمای جهان به نقد و بررسی فیلم‌ «سلاح‌ها» (weapsons) می‌پردازند.

برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی جمعه شب‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha