تحولات منطقه

۱۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۸
کد مطلب: ۱۱۰۱۹۱۲

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به حمایت‌های رئیس‌جمهور از برنامه‌های محیط زیستی، گفت: با وجود ناترازی‌ها و مشکلات کشور، هنوز ناامید نیستیم و چشم‌انتظار همیاری شما سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم.

امسال پروانه شکار پرندگان صادر نمی شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شینا انصاری؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با اشاره به وضعیت خشکسالی و بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان اعلام کرد، امسال پروانه شکار پرندگان صادر نخواهد شد و بر حفظ و حراستبیشتر از زیستگاه‌ها و حیات وحش تاکید کرد. وی این اقدام را گامی در راستای تقویت نظارت و بازسازی ذخایر طبیعی دانست.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین بر ضرورت آموزش محیط زیستی از سنین پایین تأکید کرد و خواستار تقویت محتوای درسی در کتاب‌هایی مانند «انسان و محیط زیست» شد. او افزود: حل مسائل زیست‌محیطی زمان‌بر است و نباید انتظار داشت در کوتاه‌مدت به نتیجه برسیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، انصاری با اشاره به حمایت‌های رئیس‌جمهور از برنامه‌های محیط زیستی، گفت: با وجود ناترازی‌ها و مشکلات کشور، هنوز ناامید نیستیم و چشم‌انتظار همیاری شما سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم. هر قدم کوچک، ارزشمند است و تلاش ما این است که حداقل یک گام به جلو برداریم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۵
    35 3
    فقط بااین کار،شکارچیان قانونمنداقدام به شکارغیرمجاز،میکنن
  • حسن رجای IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۳
    8 1
    این کار شما درست نیست باید به صورت قانونمند پروانه صادر کنید
  • 0322302129 IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۵
    10 0
    باید کسی برای محیط زیست تصمیم بگیری که حالیش باشه شکار هم جزی از طیبعته
  • نا شناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۷
    6 0
    اره فقط خوشبحال بومی ها و شکار چیان غیر مجازه حال کنید
  • حمید IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۲
    9 0
    با این کار فقط شکارچیان قانونمند رو محروم میکنید وگرنه شکارچیان غیرمجاز که کاز خودشون رو میکنند
  • فرهاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۳
    4 0
    شکار بهونه بود من و خیلی های دیگر بریم کوه اینم از ما گرفتید
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۲۹
    4 0
    7 سال الان ممنوع شده واقعا مسخره اس
  • علیرضا DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۴/۱۰/۱۲
    2 0
    دریافت مجوز فقط برا مردم ایران ممنوعه و خارجی ها آزاد هستند