تحولات منطقه

نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از ناکامی در مسابقات جهانی فورده نروژ گفت: هنوز در شوک هستم و هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. باید از مردم کشورم عذرخواهی کنم.

داودی: از مردم ایران عذرخواهی می کنم/ هنوز در شوک هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی داودی در پایان مسابقات فوق سنگین قهرمانی جهان که طی در آن در یکضرب برنز گرفت و در دوضرب اوت کرد، گفت: من اهل بهانه گیری نیستم. امروز خوب کار نکردم و کتفم درد گرفت و قسمت نبود که مدال مجموع بگیرم.

وی ادامه داد: قهرمانی تیمی را تبریک می‌گویم و از تمام مردم ایران به دلی لاینکه شخصا عملکرد خوبی نداشتم، عذرخواهی می‌کنم.

داودی گفت: در یکسال گذشته خیلی تلاش‌ کردیم و از تمام عزیزانی که من را کمک کردند، تشکر می‌کنم. هنوز نمی دانم چرا کتفم درد شدیدی گرفت. چند روز گذشته نیز ۷ تا ۸ کیلو وزن کم کردم. امیدوارم بتوانم در آینده جبران کنم.

گفتنی است، تیم ملی وزنه‌برداری ایران با کسب یک طلا، چهار نقره، یک برنز و ۳۸۸ امتیاز در جایگاه نخست قهرمانی تیمی جهان ایستاد و برای دومین بار قهرمان شد. کره‌شمالی و آمریکا در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. هدایت تیم ایران را بهداد سلیمی برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha