به گزارش قدس آنلاین، سینا مهراد در این سریال مقابل امیر آقایی و حسن پورشیرازی بازی خواهد کرد. پورشیرازی که درخشش او این روزها کماکان با در «پیرپسر»ی که قاچاق شد و جلوی اکران آنلاین آن را هم گرفتند چشم نواز است.
امیر آقایی و سینا مهراد پس از سریال «آقازاده»، بار دیگر مقابل دوربین رفتهاند. ترکیبی که پیش از این موفق ظاهر شد؛ جایی که آقایی در نقش نیما بحری (آقازاده مفسد اقتصادی و شخصیت منفی قصه) و مهراد در نقش حامد تهرانی (جوان درستکار سریال) تقابل چشمگیری داشتند. حالا این ترکیب آشنا در «بدنام» با تغییراتی بازمیگردد؛ قصه حول درگیری دو مرد بر سر یک زن میگردد و سینا مهراد نیز نقش متفاوتی با ظاهر و شخصیتی تازه برعهده دارد.
گردهمایی دوباره آقازادهها
مهراد این بار با نقشی متفاوت در سریال «بدنام» ظاهر شده است؛ جایی که برخلاف تصویر همیشگیاش در نقشهای مثبت و آرام، درگیر دنیایی پر از خیانت و رذالت میشود. او که پیشتر با بازی در سریالهای موفقی چون «پدر» و «آقازاده» شناخته شد، در این اثر در کنار بازیگرانی چون امیر آقایی و حسن پورشیرازی، یکی از اضلاع اصلی داستانی پرتنش را تشکیل میدهد.
امیر آقایی و سینا مهراد پس از همکاری در سریال «آقازاده» و نمایش «نبرد رستم و سهراب»، بار دیگر در سریال «بدنام» به کارگردانی احسان سجادیحسینی مقابل هم قرار گرفتهاند. این سومین همکاری آنهاست و باید دید این بار در «بدنام» چه تقابل تازهای میان این دو بازیگر رقم خواهد خورد.
بازی این دو بازیگر در «آقازاده» حامد عنقا، به خلق موقعیتهای پیچیدهای منجر شد؛ موقعیتهایی که رازهای بسیاری را درباره آقازادهها فاش میکرد. در این سریال آقایی در نقش نیما بحری آقازادهای منفی و جاهطلب ظاهر شد و مهراد نقش حامد تهرانی، آقازادهای مثبت را داشت؛ تقابل این دو محور اصلی داستان بود.
وقتی خیر و شر دوباره به هم می رسند
سینا مهرادکه با نقش «حامد» در سریال «پدر» به شهرت رسید دوباره با فیلمنامهای از حامد عنقا در سریال «بدنام» برمی گردد. سومین تقابل مهراد با امیر آقایی را همان ترکیبی پرتنش «آقازاده» تشکیل می دهد که یادآور یکی از ملتهبترین تقابلهای خیر و شر شبکه نمایش خانگی با سکانسهای دو نفره حامد و نیما است که هیجان مخاطب به اوج میرسید.
حالا این دو بازیگر از دو نسل مختلف، دوباره در کنار هم قرار گرفتهاند تا در فضایی تازه، بازتابی از همان جدال درونی و بیرونی را به تصویر بکشند. حضور حسن پورشیرازی در «بدنام» هم میتواند ترکیبی از درام اجتماعی و شخصیتپردازی روانشناسانه باشد؛ ادامهای بر مسیر مشترک مهراد و عنقا در پرداختن به سوژههای اخلاقی و پرکشش.
از پراید تا موستانگی!
انتشار تصویر سینا مهراد با موستانگی در حالیکه در «آقازاده» پراید داشت نیز جالب توجه است و نشان از سیر تحول سینا مهراد از «حامد» مذهبی و سادهزیست سریال «پدر» تا «آقازادهای شریف و پرایدسوار» در «آقازاده» مرور کرده و حالا او را در «بدنام» با چهرهای متفاوت نشان می دهد؛ یعنی اینبار دیگر خبری از جوان پرایدسوار و سادهزیست نیست!
در «بدنام» احتمالاً شاهد دگرگونی در مناسبات و موقعیتهای شخصیتی سینا مهراد و امیر آقایی خواهیم بود و با وجود آنکه باز هم «پای عشقی حرام در میان است»، باید دید حامد عنقا در این روایت تازه چگونه از موتیف همیشگی «آقازادگی، رذالت و وسوسه» بهره خواهد گرفت و آیا «بدنام» باز هم میتواند همان بحثبرانگیزی و جذابیت آثار قبلی او را تکرار کند یا نه؟




نظر شما