تحولات منطقه

۳۰ آبان ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۵
کد مطلب: ۱۱۱۱۵۸۸

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بستک از آغاز عملیات اجرایی دو مدرسه خیری ۱۲ و ۹ کلاسه در این شهرستان خبر داد.

آغاز ساخت دو مدرسه خیرساز در بستک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نور احمدی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بستک اظهار داشت: عملیات اجرایی دو مدرسه خیری در این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: مدرسه دوازده کلاسه با زیربنای ۲ هزار متر مربع و مدرسه ۹ کلاسه با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های خیرساز در توسعه زیرساخت‌های آموزشی شهرستان، گفت: این مدارس با حمایت خیر اسماعیل امینایی ساخته می‌شوند و گامی مؤثر در ارتقای کیفیت آموزش و تحصیل دانش‌آموزان منطقه خواهد بود.

گفتنی است، مراسم آغاز عملیات اجرایی با حضور احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان و صفر صادقی‌پور معاون عمرانی استاندار هرمزگان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha