تحولات منطقه

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: در پی وقوع زلزله در شهرستان بهاباد به ۲۰ واحد مسکونی آسیب وارد شده است.

۲۰ واحد مسکونی در پی زلزله دیروز بهاباد تخریب شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد باقری گفت: بامداد دیروز جمعه (۷ آذر) ساعت ۱:۱۳ دقیقه یک زمین لرزه به قدرت ۴.۹ ریشتر در ۴۳ کیلومتری شرق بهاباد رخ داد و سه دقیقه بعد زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۱ ریشتر در همان حوالی داشتیم و بعد از آن شش زمین لرزه‌ی ۲ تا ۳ ریشتری داشتیم.

وی ادامه داد: بلافاصله جلسه مدیریت بحران تشکیل و بعد از دو زمین لرزه‌ی اول تیم ارزیاب به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بر اساس ارزیابی‌های اولیه ۲۰ واحد منزل مسکونی قدیمی دچار آسیب‌های جزئی مثل شکاف و ریختن گچ و کاه گل شده، خوشیختانه خسارت مالی نداشتیم.

باقری گفت: کارشناسی تیم ارزیاب همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha