تحولات منطقه

مدیریت شهری منطقه ۱۸ به منظور بهبود سطح کیفی خدمت رسانی ناوگان حمل ونقلی به شهروندان، در نظر دارد توقفگاه و پارکینگ جدیدی را ویژه اتوبوس های برقی دایر کند.

توقفگاه و پارکینگ جدید ویژه اتوبوس‌های برقی در منطقه ۱۸ احداث می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازدید اخیری که رضا محمدی شهردار و تنی چند از مدیران منطقه از محدوده کنونی توقفگاه شرکت واحد اتوبوسرانی واقع در انتهای بلوار شهیدان طارمی داشتند، مقرر شد تا پس از اجرای تمهیدات ضربتی، توقفگاه و پارکینگ جدید ویژه اتوبوس‌های برقی که بزودی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد، ایجاد شود.

برپایه این گزارش، مدیریت شهری منطقه به تازگی در تفاهم نامه‌ای با شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران متعهد شده تا توقفگاه و پارکینگ جدید ویژه اتوبوس‌های برقی را در این محدوده دایر و در مقابل نیز خطوط باقیمانده اتوبوس نیز با ورود خودروهای جدید نوسازی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha