تحولات منطقه

فرماندار خلیل‌آباد، از رتبه اول این شهرستان در استان در زمینه تسهیل و توسعه نیروگاه‌های خورشیدی خبر داد و هم‌افزایی موفق مردم و دولت را عامل اصلی این موفقیت معرفی کرد.

فیلم | خلیل‌آباد؛ پیشگام در توسعه نیروگاه‌های خورشیدی با رشد ۳۰۰ درصدی

به گزارش قدس، علی گرمابی در حاشیه فصل نخست مراسم «انرژینو» با عنوان «رویش» گفت: این شهرستان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۴ رتبه اول استان را در زمینه توسعه و احداث نیروگاه‌های خورشیدی کسب کرده است. هم‌افزایی مردم و دولت به عنوان نقطه عطفی در این روند بوده و با مشارکت کشاورزان و شرکت‌های فعال در این حوزه، اقدامات موثری انجام شده است. وی همچنین به رشد ۳۰۰ درصدی نیروگاه‌های خورشیدی در نه ماه ابتدایی امسال اشاره کرد و تأکید کرد که این موفقیت نتیجه همکاری و هم‌افزایی دولت و مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha