تحولات منطقه

شهردار مشهد گفت:اغتشاشات هزار میلیارد تومان در اتفاقات ۲ شب گذشته به بخش حمل و نقل و خدمات شهری مشهد خسارت وارد کرد.

شهردار مشهد: اغتشاشات هزار میلیارد تومان به تاسیسات شهری خسارت زده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا قلندر شریف روز جمعه در خصوص خسارات وارد شده به زیرساخت‌های شهری در پی حوادث دیشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش حمل و نقل و به همین میزان نیز به بخش خدمات شهری خسارت وارد شد.

وی اضافه کرد: ۱۲ دستگاه اتوبوس به طور کامل نابود شد و به ۲ دستگاه اتوبوس نیز خسارات سنگین وارد شد.

شهردار مشهد اظهار کرد: یک ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات نیز آتش زده شد و به طور کامل تخریب گشت و سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی دچار آسیب شدید شد و ۲ دستگاه دیگر نیز از رده خارج گشت.

قلندر ادامه داد: امروز به دلیل حفظ موارد امنیتی، سرویس‌دهی مترو انجام نشد.

شهردار مشهد تاکید کرد: تمام آسیب‌های شهر مستندسازی و برآورد هزینه شده است تا دستگاه‌های ذیربط پیگیر احقاق حق مردم شهر باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha