به گزارش خبرنگار قدس آنلاین فاطمه مهاجرانی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص جمع آوری دیشهای ماهواره از پشت بام منازل مردم در روزهای اخیر با رد این موضوع گفت: این موضوع در دولت هم مطرح و تأکید شد که اقدامی غیر قانونی است لذا اگر هم کسی به در منازل مردم برای این موضوع مراجعه کرد، مأمور نیست و مردم این اقدام را به شمارههای ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع داده و شکایت خود را ثبت کنند.
سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص اینکه دولت اقدامی برای شکایت و دریافت خسارات وارد شده در جریان اغتشاشات از عوامل دستگیر شده در اغتشاشات همچنین کشورها و رژیم های خارجی پشت صحنه این حوادث انجام داده؟ گفت: مقدمات حقوقی و قانونی این اقدام و جمع آوری مستندات به منظور طرح دادخواست از سوی دولت در حال انجام است.





نظر شما