تحولات منطقه

۷ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۴
کد مطلب: ۱۱۲۶۶۸۶

تصمیم نهایی درباره چگونگی توزیع مدال‌های وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی ناگویا گرفته شد.

وزنه‌برداری در ناگویا ۲ مداله شد/ حذف مدال مجموع
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، در مجمع عمومی شورای المپیک آسیا که به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شد، درباره چگونگی اهدای مدال در بازی‌های آسیایی ناگویا صحبت شد.

طبق اعلام کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در بازی‌های آسیایی ناگویا دو مدال یکضرب و دوضرب اهدا می‌شود و مدال مجموع داده نخواهد شد.

اسحاق ابراهیم، رییس فدراسیون وزنه‌برداری بحرین و عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، این طرح را ارائه و از آن دفاع کرد.

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از تغییر جدید در نحوه توزیع مدال‌ها در بازی‌های آسیایی خبر داد و نوشت: امیدواریم چنین رویکردی را در همه بازی‌های قاره‌ای ببینیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha