جلال ملکی، سخنگوی آتشنشانی تهران درباره علت این اتش سوزی می گوید: آتشسوزی در اداره برق ستارخان ساعت ۱۵:۳۲ امروز به ما اعلام شد؛ بررسیها نشان میدهد حریق در بخش برج خنککننده این مجموعه رخ داده است. این برج خنککننده مدتها خارج از چرخه بهرهبرداری بوده و در مرحله اسقاط قرار داشته که بهدلیل بیاحتیاطی در ضایعات مربوط به آن، آتشسوزی شکل گرفته است.
وی ادامه می دهد: بهدلیل غیرفعال بودن این بخش، وقوع حریق هیچ تأثیری بر شبکه برقرسانی نداشته است.
ملکی تصریح می کند: عملیات اطفا توسط نیروهای آتشنشانی درحال انجام است و آتشسوزی کاملاً تحت کنترل قرار دارد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۴
کد مطلب: ۱۱۲۹۸۱۲
نیروگاه برق آلستوم ستارخان تهران دچار حریق شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه





نظر شما