تحولات منطقه

نیروگاه برق آلستوم ستارخان تهران دچار حریق شد.

آتش‌ سوزی در نیروگاه برق آلستوم ستارخان تهران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره علت این اتش سوزی می گوید: آتش‌سوزی در اداره برق ستارخان ساعت ۱۵:۳۲ امروز به ما اعلام شد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد حریق در بخش برج خنک‌کننده این مجموعه رخ داده است. این برج خنک‌کننده مدت‌ها خارج از چرخه بهره‌برداری بوده و در مرحله اسقاط قرار داشته که به‌دلیل بی‌احتیاطی در ضایعات مربوط به آن، آتش‌سوزی شکل گرفته است.
وی ادامه می دهد: به‌دلیل غیرفعال بودن این بخش، وقوع حریق هیچ تأثیری بر شبکه برق‌رسانی نداشته است.
ملکی تصریح می کند: عملیات اطفا توسط نیروهای آتش‌نشانی درحال انجام است و آتش‌سوزی کاملاً تحت کنترل قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha