تحولات منطقه

شانزدهمین کلینیک درمان زخم مبتنی‌بر فناوری پلاسمای سرد با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ایران در بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد افتتاح شد.

افتتاح شانزدهمین کلینیک درمان زخم هسته‌ای کشور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شانزدهمین کلینیک درمان زخم مبتنی بر فناوری پلاسمای سرد با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، حسینعلی امیری استاندار فارس و مسوولان محلی در بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد به بهره‌برداری رسید.

در این مرکز فرآیند درمان زخم‌ها با بهره‌گیری از روش‌های نوین علمی وتجهیزات بین‌المللی و با تکیه بر فناوری پلاسمای سرد انجام می‌شود.دستگاه‌های مورد استفاده در این کلینیک دارای جدیدترین فناوری‌های روز دنیا است که با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران تامین و راه‌اندازی شده‌اند.

گفتنی است در سفر یک روزه محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی به استان فارس؛ نیروگاه خورشیدی کارخانه کربنات سدیم کاوه در شهرستان فیروزآباد نیز به بهره‌برداری رسید. این پروژه در راستای سیاست‌های دولت برای توسعه انرژی‌های پاک و حفاظت از محیط‌زیست، گامی موثر در زمینه بهبود زیرساخت‌های انرژی منطقه و کشور به‌شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha