تحولات منطقه

۱ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۷
کد مطلب: ۱۱۳۱۸۵۵

ولیعهد عربستان در دفتر خود در ریاض از لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی و هیئت همراه وی استقبال کرد.

در دیدار بن سلمان با لیندسی گراهام چه گذشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نقل از خبرگزاری واس، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در دفتر خود در ریاض از لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی و هیئت همراه وی استقبال کرد.

در این دیدار روابط میان ریاض و واشنگتن و تحولات اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی و شماری از مسائل دارای اهمیت مشترک بررسی شد.

این دیدار با حضور خالد بن سلمان وزیر دفاع، فیصل بن فرحان وزیر خارجه و مساعد بن محمد العیبان مشاور امنیت ملی عربستان برگزار شد.

گفتنی است این سناتور آمریکایی پیش از عربستان به امارات سفر و با محمد بن زاید رئیس این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha