این هواپیما که متعلق به نیروی هوایی بولیوی بود، پس از سقوط با چند خودرو در بزرگراهی نزدیک فرودگاه برخورد کرد و دستکم ۱۵ نفر جان باختند. بر اساس گزارش شبکه «یونیتل»، بانک مرکزی بولیوی و پلیس در حال سوزاندن اسکناسهای منتقلشده هستند، زیرا به گفته «دیوید اسپینوزا» رئیس بانک مرکزی، این اسکناسها هنوز وارد چرخه رسمی پولی نشده و اعتبار قانونی نداشتند. پلیس نیز برای متفرق کردن افرادی که قصد جمعآوری پول از محل حادثه را داشتند، از گاز اشکآور استفاده کرد.
۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۸
کد مطلب: ۱۱۳۳۵۲۱
در پی سقوط یک هواپیمای باری حامل اسکناس در شهر «الآلتو» بولیوی، ۷ نفر از ۸ خدمه آن زنده ماندند و به بیمارستان منتقل شدند




نظر شما