تحولات منطقه

تیم ملی فوتبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در جام ملت های ۲۰۲۶ آسیا از کره جنوبی شکست خورد.

جام ملت های ۲۰۲۶ آسیا- استرالیا/شکست تیم ملی زنان ایران مقابل کره‌جنوبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال زنان ایران در نخستین دیدار خود از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۶ استرالیا امروز (دوشنبه ۱۱ اسفند) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه گلدکوست به مصاف کره جنوبی رفت و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید.

مریم یکتایی، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، فاطمه مخدومی (۴۵- محدثه ذلفی)، عاطفه ایمانی، شهناز جعفری زاده (۴۵- فاطمه پسندیده)، زهراسربالی، شبنم بهشت (۴۵-مونا حمودی)، افسانه چتر نور (۳۷- سارا دیدار)، زهرا قنبری‌ (۸۶- مریم دینی) و فاطمه شبان بازیکنانی بودند که امروز برابر کره جنوبی به میدان رفتند.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف استرالیا (میزبان) خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha