سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴ اعلام کرد: یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-۱۵E استرایک ایگل» آمریکای متجاوز در بامداد چهارشنبه با موفقیت توسط سامانه های پدافندنوین هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و در حاشیه مرزهای جنوب غربی کشور سقوط کرد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۴۶
کد مطلب: ۱۱۳۵۰۰۹
سپاه از هدف قرار گرفتن یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-۱۵E استرایک ایگل» آمریکای متجاوز در حاشیه مرزهای جنوب غربی کشور خبر داد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
منبع: خبرگزاری ایرنا




نظر شما