تحولات منطقه

۱۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۴
کد مطلب: ۱۱۳۵۶۰۸

معاونت درمان وزارت بهداشت،درادامه بازدیدهای میدانی حوزه با حضور در یکی از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

تداوم خدمت‌رسانی به بیماران در مراکز درمانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان این بازدید،دکتر سیدسجاد رضوی با کادر سلامت و بیماران گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌شده، نحوه ارائه خدمات درمانی و همچنین نیازهای این مرکز درمانی قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کادر سلامت در شرایط حساس و بحرانی، اظهار داشت: کادر سلامت همچون گذشته در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم ایستاده‌اند و با روحیه‌ای جهادی از سلامت جامعه صیانت می‌کنند.

گفتنی است مدیران کل حوزه درمان نیز به‌صورت روزانه و میدانی از مراکز مختلف درمانی بازدید کرده و روند ارائه خدمات درمانی و نیازمندی‌های این مراکز را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha