بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
در بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آمده است: در هنگامهای که ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان همچنان در سوگ عروج ملکوتی قائد حکیم و عظیمالشأن انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (ره) به سر میبرند، انتخاب مدبرانه حضرت آیت الله آقای حاج سید مجتبی خامنهای از سوی مجلس خبرگان رهبری به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینماییم.
بیگمان این انتخاب آگاهانه و هوشمندانه از سوی مجلس خبرگان نویدبخش استمرار عظمت و پویایی ایران اسلامی خواهد بود، همچنین برخورداری از اعتماد و همراهی ملت بزرگ ایران و جامعه وفادار انقلاب، پشتوانهای استوار برای صیانت از منافع عالی جمهوری اسلامی ایران و تداوم مسیر عزتآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار میآید.
در این مقطع تاریخی اطمینان داریم در پرتو هدایت، تدابیر حکیمانه و مجاهدتهای آن رهبر حکیم، مسیر عزتمندانهای که با خون شهیدان گرانقدر و ایثار ملت ایران هموار شده است، با همان صلابت ادامه خواهد یافت و جمهوری اسلامی ایران همچنان پرچمدار دفاع از حقانیت، عدالت و حمایت از ملتهای مظلوم در برابر سلطهگری قدرتهای ستمگر باقی خواهد ماند.
کانون بسیج هنرمندان شهید بابایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در بیانیه خود آورده است: در هنگامه خون و حماسه ، خدای را بی نهایت سپاسگزاریم که همچون ۴۷ سال گذشته ، با هدایت آشکار و نهان خود، یکبار دیگر نصرت و یاری اش را بر ملت استوار ایران عیان کرد.
این بیانیه می افزاید: با انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و آغاز زعامت و ولایت فقیه حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای ، راهی را که امام خمینی ( ره ) از سال ۱۳۴۲ آغاز نمود و امام شهیدمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای از سال ۱۳۶۸ تاکنون محکم و استوار آن را ادامه دادند، اینک با پرچمداری رهبری شجاع و بصیر. محکم تر از گذشته برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش برای ایران عزیز راه خود را ادامه خواهد داد.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
در بیانیه روز دوشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمده است: در پی انتقال پرچم هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستان با کفایت حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای (مدظلهالعالی)، خانواده بزرگ این دانشگاه در بیانیهای ضمن تسلیت شهادت جانسوز امام شهید امت، حضرت آیتالله العظمی خامنهای (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
در این برهه حساس و سرنوشتساز، خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعم از اساتید، پزشکان، کارکنان و دانشجویان انتخاب شایسته و الهی حضرت آیتالله حاج سید مجتبی حسینی خامنهای (حفظهالله) را به عنوان سومین رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته و حمایت قاطع خود را از این انتخاب مبارک اعلام میدارند.
ما دانشگاهیان معتقدیم تداوم مسیر امام خمینی (ره) و امام شهیدمان، تنها در سایهسار پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه میسر است. از این رو، آمادگی کامل خود را برای اجرای فرامین و رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی در جهت پیشرفت کشور و اعتلای کلمه حق اعلام میداریم.
همچنین در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی نشابور پیرامون تجدید عهد و بیعت با رهبری ولایت مطلقه فقیه آمده است: هیات رییسه این دانشگاه انتخاب و معرفی آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای (حفظه الله) به عنوان سومین رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم شریف ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینماید.
این انتخاب خجسته، در شرایطی که کشور عزیزمان با چالشهای متعددی روبرو است، نویدبخش تداوم راه نورانی امامین انقلاب و تقویت جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.
این بیانیه ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای رهبر جدید، تعهد خود را به پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت رهبری فرزانه ایشان اعلام میدارد، امید است با همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بتوانیم در مسیر اعتلای ایران اسلامی و تحقق آرمانهای شهدای والامقام گام برداریم.
جمعیت پیشرفت و عدالت با رهبر معظم انقلاب
در بیانیه جمعیت پیشرفت و عدالت با رهبر انقلاب آمده است: یاد و خاطره رهبر شهید که فخر جهان اسلام و خار چشم مستکبران عالم بود را گرامی می داریم، شخصیتی بی نظیر و در یک کلمه حکیم الهی-سیاسی که حقیقتا خلف صالح امام راحل بود و به آنچه در اولین سخنرانی خود پس از انتخاب به عنوان رهبری بیان فرمود مبنی بر اینکه راه امام راحل و شهیدان را ادامه خواهد داد تا پای جان ایستاد.
این بیانیه می افزاید: دشمن آمریکایی صهیونی بداند ملت ایران انتقام امام شهید خود و دیگر شهدای مظلوم این جنگ از جمله دانشآموزان دبستان شجره طیبه را با وارد کردن ضربات دردآور و فلج کننده به اسراییل غاصب و با اخراج آمریکای جنایتکار از منطقه خواهد گرفت.
جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه ارزنده و خطیر مقام ولایت فقیه در دیدگاه شیعی و همچنین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود را از این انتخاب شایسته که در شرایط خاص جنگ تحمیلی رمضان توسط منتخبان ملت در خبرگان رهبری صورت گرفت، بیعت خود را با امام امت اعلام می دارد.
این تشکیلات با آمادگی تمام و کمال در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات رهبری معظم انقلاب در تلاش خواهد بود و معتقدیم پیمان بیعت و وفاداری بین ملت و امام خود راه نجات کشور از موانع و دشمنی بدخواهان ملت خواهد بود چنانکه امام راحلمان خمینی کبیر فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
نماینده مردم در شهرستانهای فریمان، سرخس و بخشهای احمدآباد
در بیانیه دکتر احسان قاضی زاده نماینده مردم شهرستانهای فریمان، سرخس و بخشهای احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت انتصاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیتالله سید مجتبی خامنهای (دامت برکاته) بیانیه آمده است: توفیق امت اسلامی در تداوم مسیر نورانی ولایت فقیه، نشانی آشکار از الطاف الهی و تجلی اراده ملت بصیر و ولایتمدار ایران است. این انتخاب حکیمانه ضامن پایداری انقلاب اسلامی، استمرار خط امام و رهبری و تبلور ایمان، عقلانیت و عزت ملی است.
ملت بزرگ ایران تحت زعامت و رهنمودهای حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای، با تکیه بر سرمایههای معنوی و مردمی خویش در مسیر پیشرفت، عدالت و تحقق آرمانهای تمدن نوین اسلامی، گامهای استوار و پرافتخاری برخواهد داشت.
خادم کوچک مردم مؤمن و غیور حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر تداوم خدمتگزاری صادقانه و تلاش خستگیناپذیر در مسیر اقتدار، وحدت و اعتلای ایران اسلامی تأکید دارد.
بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی
در بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی آمده است: نقش و جایگاه رهبری و ولایت فقیه در انسجام و وحدت ملی و بخصوص در بزنگاههای حساس و تاریخی و عبور کشور و مردم از دشواریها و جنگها و توطئههای تحمیل شده توسط دشمنان، حقیقتی هست که در معرض دیدگان و قضاوت جهانیان قرار گرفته است. به همین دلیل است که امام خمینی (ره) فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
اکنون انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در دوره حساس و تاریخی دیگری قرار گرفته و با شهادت امام و رهبر، مجلس خبرگان؛ این عالمان و آگاهان به زمان، رهبر جدید انقلاب را معرفی نمودند، رهبری که به راستی از بهترین تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب است. امروز راه همان راه و مسیر همان مسیر است و مسوولیت و تکلیف همان است که در دوره امام خمینی و امام خامنهای از خود نشان دادیم و بر آن پایداری و مقاومت نمودیم. امروز نیز اطاعت محض از ولی فقیه تکلیفی است بر دوش همه ملت ایران و انشاءالله این پیوند ناگسستنی امام و امت بیش از پیش تقویت خواهد شد.
بسیج و بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ضمن اعلام بیعت از اعماق جان و دل با رهبر و مقتدایمان حضرت آیت الله سید مجتبی خامنهای اعلام می دارد که برای خدمت به ملت شریف ایران اسلامی و دفاع از آرمان های بلند انقلاب اسلامی خصوصاً ایران مقتدر مطیع محض و گوش به فرمان است.
بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خراسان رضوی
در بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان خراسان رضوی در بیعت با سومین رهبر انقلاب اسلامی آمده است: از تلاشهای تمای اعضای مجلس خبرگان رهبری که در برهه حساس و پیچ تاریخی انقلاب اسلامی به وظیفه قانونی ، دینی و شرعی خود به درستی عمل کردند و حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای را به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی برگزیدند، قدردانی می شود.
این بیانیه می افزاید: ترامپ و نظام استکبار و صهیونیسم جهانی بدانند که خبرگان رهبری به یقین شایسته ترین فرد را برای بر تن کردن ردای ولایت برگزیدند و اطاعت از ولی فقیه منتخب بر همگان واجب است و بایستی با اعلام بیعت با ولی فقیه زمان در برابر تمامت خواهی اسکتبار جهانی ایستاد و آمریکای جهانخوار را از خاورمیانه بیرون کرد تا به فرموده امام شهیدمان ایران عزیز به اوج قله های پیشرفت برسد.






نظر شما