تحولات منطقه

شهردار بجنورد از افزایش موج دیوارکشی غیرمجاز در زمین های حاشیه این شهر خبر داد.

افزایش دیوارکشی غیرمجاز در زمین‌های حاشیه شهر بجنورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدعلی کشمیری اظهار کرد: این امر توسط افراد و با گروه‌های خاص صورت می گیرد.

وی افزود: شهرداری بجنورد با افراد محروم که در مناطق حواشی شهر که اقدام به ساخت منازلی تحت عنوان آلونک می‌کنند، در حال حاضر کاری نداریم.

کشمیری ادامه داد: زمین‌های قولنامه‌ای در حواشی شهر وجود دارند که یکسری افراد و یا گروه خاص اقدام به دیوارکشی غیرمجاز این زمین‌ها می‌کنند چراکه قصد فروش مال غیر یا فروش به چند نفر و ... را دارند.

وی بیان کرد: با دادستان بجنورد صحبت شده است و طبق دستور او تمام دیوارکشی‌های غیرمجاز که توسط افراد یا تیم خاص اتفاق می‌افتد، تخریب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha