تحولات منطقه

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) گفت: تعدادی از نظامیان آمریکایی مستقر در ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا به دلیل هراس از رویارویی با ایران، این ناو را عمداً آتش‌ زدند.

نظامیان آمریکایی ناو هواپیمابر «جرالد فورد» را از ترس عمداً آتش زدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرهنگ دوم «ابراهیم ذوالفقاری» سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا که برای جبران شکست نیروهای آمریکایی، از دریای مدیترانه جهت حضور در اقیانوس هند و دریای عمان فراخوان شده بود، در دریای سرخ به دلیل هراس کارکنان ناو یادشده توسط تعدادی از نظامیان آمریکایی دچار آتش‌سوزی عمدی شده است.

ذوالفقاری اضافه کرد: در حال حاضر از وضعیت این ناو، اطلاعی در دست نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha