لقمان خسروپورآذر اظهار کرد: در راستای حفظ جان و مال شهروندان و افزایش پایداری زیرساختهای شهری در شرایط فعلی، از تمامی مالکان خودروهای سنگین از جمله کامیونها درخواست میشود هرچه سریعتر نسبت به خروج خودروهای خود از سطح شهر اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به احتمال بروز تهاجمات هوایی از سوی دشمن به نقاط مختلف شهری، توقف و پارک طولانیمدت خودروهای سنگین در خیابانها و معابر اصلی و پرتردد میتواند ضریب ایمنی شهروندان و اماکن عمومی را کاهش داده و میزان آسیبپذیری را افزایش دهد.
فرماندار پیرانشهر ادامه داد: مالکان کامیونها میتوانند خودروهای خود را به مکانهای امن در روستاهای اطراف شهرستان منتقل کنند.
خسروپورآذر تأکید کرد: اجرای این اقدام علاوه بر افزایش سطح ایمنی شهروندان و حفاظت از اماکن عمومی، در صورت وقوع هرگونه حادثه یا انفجار احتمالی، از میزان خسارات کاسته و از خودروهای مالکان نیز محافظت خواهد کرد.




نظر شما