حامد قادرمرزی، اعلام کرد: در راستای توانمندسازی و تضمین آینده مددجویان و با هدف بهرهمندی آنان از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان، بررسی دلایل خروج برخی از مددجویان از تحت پوشش صندوق در یک دهه گذشته انجام شد که در نهایت منجر به فعالسازی مجدد بیمه ۲۱ هزار و ۱۰ نفر از آنان شد. قادرمرزی با تأکید بر اهمیت تداوم سوابق بیمهای افزود: این اقدام برای مددجویانی انجام شده که در سالهای گذشته سابقه بیمهپردازی داشته اما به دلایل مختلف پرداخت حق بیمه آنان متوقف شده بود. با واریز دوباره حق بیمه توسط کمیته امداد، وضعیت بیمهپردازی آنان دوباره فعال و این موضوع گامی مهم در راستای عدالت اجتماعی و ایجاد امنیت روانی برای خانوادههای روستایی و عشایر تحت پوشش است.
گفتنی است با اجرای این طرح، تعداد بیمهپردازان مددجوی کمیته امداد در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از مرز ۵۰ هزار نفر عبور کرده است.




نظر شما