جهان پیر در امتداد زمستان در حال برنا شدن بود و شمیم بنفشه همراه بوی باروت به مشام میرسید که با سنگربان قرمزها همکلام شدیم. برای پیام نیازمند بهار هر چقدر غمگنانه نکهت مشک است و یادآور زندگی... و این گونه است که فرزند شمال دمادم از سبزی درختان و طراوت فصلی به غایت سبز سخن میگوید.
این روزهای پیام نیازمند چگونه میگذرد؟
حال من شبیه حال همه مردم ایران است و از اینکه مردمان بیگناه کشورمان کشته میشوند اندوهگین هستم. از کنار فجایعی مثل بمباران شهرها و محلهها و تراژدی بچههای مدرسه میناب نمیتوان به سادگی گذشت، قلب هر وجدان بیداری از مرور این حوادث به درد میآید. من برای غنچههای پرپر شده میناب بارها گریستم.
تمرین میکنی؟
نمیتوانم دست روی دست بگذارم و از فرم خارج شوم. برای همین انفرادی تمرین میکنم تا با شروع دوباره لیگ دروازهبان مطمئنی برای پرسپولیس باشم و مأموریت خود را به بهترین نحو انجام دهم.
تا پیش از تعطیلی لیگ، از مدعیان بدست آوردن دستکش طلایی بودی. فکر میکنی به هدفت برسی؟
من در ۱۲بازی کلینشیت کردم و از نفر اول ردهبندی گلرها فقط یک کلینشیت عقب هستم. شک نکنید با ممارست و پشتکار دستکش طلایی این فصل را به سکوهای سرخ و هواداران پرسپولیس هدیه خواهم داد.
چه فرجامی را برای پرسپولیس پیشبینی میکنی؟
درست است که هفت امتیاز از صدر عقب افتادهایم، اما به خاطر دفاع از نام پرسپولیس و کسب کارنامهای قابل قبول باید تا بازی سوم روی نوار برد گام برداریم و دیگر هیچ فرصتی را هدر ندهیم. قطعاً جایگاه ششم جدول زیبنده تیمی که میلیونها نفر هوادار دارد نیست.
مثل اینکه بازیهای تیم ملی در فیفادی برگزار خواهد شد. خبر جدیدی داری؟
من هم شنیدم که قرار است با نیجریه و کاستاریکا در فروردین ماه بازی کنیم. امیدوارم در فرصت کوتاه باقیمانده تا جام جهانی به آمادگی ۱۰۰درصد برسیم تا در صورت صلاحدید مسئولان برای حضور در این کارزار بزرگ تیم قدرتمندی را به جامجهانی بفرستیم.
یقیناً بازیهای تدارکاتی در آنتالیا حکم سکوی پرتاب را برای تیم ملی خواهد داشت.
از رقابت شانه به شانه با بیرو و حسینی بیم نداری؟
نه، شایستهسالاری در تیم ملی برقرار است و من تمام سعیم را به کار میگیرم تا گزینه نهایی کادر فنی باشم. رقابت نزدیک گلر را آبدیده میکند.
به نظرت تیم ملی راهی جام جهانی خواهد شد؟
جام جهانی مال آمریکا نیست و متعلق به همه مردم دنیاست. آنها حق ندارند تعیین تکلیف کنند. ما باید در جام جهانی حاضر باشیم و با ارائه بازیهای عالی پرچم کشورمان را بالا ببریم و به مردم دنیا نشان دهیم چه کشور بزرگ و قدرتمندی هستیم. جام جهانی حق ماست و این حق را هیچ کس نمیتواند از ما سلب کند.





نظر شما