تحولات منطقه

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه نیروهای مسلح ما یکی از قدرتمندترین‌های جهان هستند، گفت: متجاوزان حالا التماس می‌کنند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور: دشمن التماس می‌کند تا درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا عارف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، بخشی از اظهاراتش در تماس با برخی اساتید دانشگاه را منتشر کرد و نوشت: «نیروهای مسلح ما یکی از قدرتمندترین های جهان هستند. ما متجاوزان را له کردیم؛ آنها حالا التماس می‌کنند درباره تنگه هرمز مذاکره کنیم. اما باید دید واقعا چقدر آماده‌اند امتیازهای لازم را بدهند. آنها باید این جمله طلایی را بگویند؛ ما دیگر به ایران تجاوز نخواهیم کرد و تمام حقوق بین المللی ایران را به رسمیت می شناسیم. خواهیم دید چه خواهد شد!»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha