تحولات منطقه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تهدید سربازان آمریکایی، گفت: ‏نبرد روی زمین از هرجایی برای شما ترسناک‌تر خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به سربازان آمریکایی: نبرد روی زمین از هر جایی ترسناک‌تر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏سربازان ایران زمین مدت زیادی است که در انتظار این رویارویی تاریخی هستند تا یکبار برای همیشه تفاوت سرباز ایمانی را با نظامی کلاسیک به شما نشان دهند. نبرد روی زمین از هرجایی برای شما ترسناک‌تر خواهد بود! این بار هم عبرتی تاریخی خواهید شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha