تحولات منطقه

۱۶ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۰
کد مطلب: ۱۱۴۱۰۵۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر نقش حیاتی بخش سلامت به‌عنوان بال دیگر امنیت کشور تأکید کرد و خواستار تداوم این همکاری‌ها شد.

تأکید وزیر بهداشت بر نقش راهبردی سلامت در امنیت کشور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا ظفرقندی، در دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران این وزارتخانه با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، از همراهی و مساعدت در تأمین منابع برای پرداخت بخشی از مطالبات پرسنل، تجهیزات و دارو تقدیر و ابراز امیدواری کرد با استمرار این حمایت‌ها، خدمات حوزه سلامت همچنان در بالاترین سطح به مردم ارائه شود.

همچنین مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نشست بر ضرورت ارزیابی فوری خسارات واردشده به مراکز دانشگاهی، درمانی و بهداشتی تأکید کرد و گفت: با هماهنگی دولت چهاردهم، روند بازسازی این اماکن در دستور کار قرار دارد.

وی با تقدیر از عملکرد تیم ملی سلامت در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارو، از تلاش‌ها و همراهی این مجموعه در شرایط بحرانی و جنگ تحمیلی قدردانی و حملات به مراکز درمانی و علمی را به‌شدت محکوم کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha