تحولات منطقه

وزیر نیرو با حضور در جمع همکاران بهره‌بردار صنعت برق،از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آنان در دوره ۴۰ روزه جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد وگفت:همراهی،تعهد و استقامت شما همکاران موجب شد تا با وجود همه فشارها و تهدیدات، خدمت‌رسانی به مردم بدون وقفه ادامه یابد

علی آبادی: خدمت‌رسانی به مردم با وجود همه تهدیدات بدون وقفه ادامه یافت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس علی آبادی در این بازدید ضمن خداقوت به کارکنان عملیاتی و فنی، نقش کلیدی و بی‌بدیل آنان را در حفظ پایداری شبکه برق کشور در شرایط دشوار و حساس مورد تأکید قرار داد.

وزیر نیرو با اشاره به اهمیت آمادگی و تاب‌آوری صنعت برق افزود: تجربه این دوران نشان داد که سرمایه اصلی این صنعت، نیروی انسانی متخصص و متعهد آن است که در سخت‌ترین شرایط نیز پای کار خدمت به مردم ایستاده‌اند.

در این بازدید، معاون برق و انرژی وزارت نیرو و همچنین مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با حضور در کنار وزیر نیرو، وی را همراهی کرده و بر هم‌افزایی مدیریتی و اهمیت پشتیبانی مستمر از بهره‌برداران صنعت برق در شرایط ویژه تأکید شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha