بهگزارش قدس آنلاین، «جو کنت» رییس سابق مرکز مبارزه با تروریسم آمریکا خطاب به ترامپ نوشت: «متاسفانه خروج از ناتو برای دوری از درگیریهای خارجی نخواهد بود، ما ناتو را ترک خواهیم کرد تا وقتی ترکیه و اسرائیل در نهایت در سوریه با هم درگیر شدند، بتوانیم در کنار اسرائیل قرار بگیریم.
زمان آن رسیده است که از نقش همزمانِ آتشافروز و آتشنشان در خاورمیانه دست برداریم، این کار واقعاً ارزشش را ندارد.»





نظر شما