بهگزارش قدس آنلاین، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازگشت تنگه هرمز به حالت قبل در ایکس نوشت: هشدار دادیم، توجه نکردید! حالا از بازگشت وضعیت تنگه هرمز به قبل لذت ببرید.
گفتنی است به تازگی سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات قبلی در مذاکرات صورت گرفته با حسن نیت با عبور تعداد محدودی از کشتی های نفتکش و تجاری از تنگه هرمز به صورت مدیریت شده موافقت نمود. ولی متأسفانه آمریکایی ها با بدعهدی های مکرر که در سابقه خود دارند همچنان به راهزنی و دزدی دریایی تحت عنوان به اصطلاح محاصره، ادامه می دهند.
به گفته ابراهیم ذوالفقاری؛ به همین دلیل کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد.
طبق آنچه که سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) اعلام کرده تا زمانی که آمریکا به آزادی کامل تردد شناورها از مبدا ایران به مقصد و از مقصد به مبدا ایران پایان ندهد، وضعیت تنگه هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی می ماند.




نظر شما