۳۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۶
کد مطلب: ۱۱۴۳۳۲۴
رئیسجمهور: اینها آدمهای بیگناه و زن و بچه و جوان را میکشند و حقوق بشر خاموش است و سازمان ملل خفته است. کجاست آن حقوق بشری که اینها در موردش حرف میزدند؟
رئیسجمهور: اینها آدمهای بیگناه و زن و بچه و جوان را میکشند و حقوق بشر خاموش است و سازمان ملل خفته است. کجاست آن حقوق بشری که اینها در موردش حرف میزدند؟
نظر شما