سناتور محمد اسحاق دار امروز با نتالیا بیکر قائم مقام سفارت ایالات متحده در اسلامآباد دیدار کرد.
طرفین پیرامون آخرین تحولات خاورمیانه تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه پاکستان بر گفتوگو و دیپلماسی به عنوان تنها ابزار مناسب برای مقابله با چالشها و دستیابی به صلح و ثبات پایدار منطقهای تاکید کرد.
وی بر لزوم تعامل بین ایالات متحده و ایران تأکید کرد و از هر دو طرف خواست که تمدید آتشبس را در نظر بگیرند و به گفتوگو و دیپلماسی فرصت بدهند.




نظر شما