تحولات منطقه

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: تسلط آمریکا بر ایران یک رویای بر باد رفته است.

معاون دفتر پزشکیان: تسلط آمریکا بر ایران یک رویای بر باد رفته است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید مهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقتصاد آشفته، جامعه مضطرب و میدان غبارآلود سیاست داخلی؛ برای فرار از این وضعیت بحرانی به دروغ ‌های بزرگ متوسل شده و مسیری اشتباه را انتخاب کرده است. اگر اندکی از تاریخ ایران و احوالات ایرانیان می‌دانست،مرتکب این خطای بزرگ نمی‌شد.

وی تاکید کرد: تسلط آمریکا بر ایران یک رویای بر باد رفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha