تحولات منطقه

۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۸:۲۰
کد مطلب: ۱۱۴۴۱۴۹

منابع خبری فلسطین از نقض مجدد آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و حمله پهپادی به شهر غزه خبر دادند.

حمله رژیم صهیونیستی به غزه و نقض مجدد آتش‌بس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منابع خبری فلسطین امروز جمعه از نقض مجدد آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و حمله پهپادی به شهر غزه خبر دادند.

منابع خبری گزارش دادند که در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه سه شهروند به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه دیروز از افزایش آمار قربانیان جنگ نسل کشی که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین از اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، به ۷۲ هزار و ۵۶۸ شهید و زخمی‌ها به ۱۷۲ هزار و ۳۳۸ نفر خبر داد.

در گزارش وزارت بهداشت فلسطین آمده است که از زمان برقراری آتش بس در یازدهم اکتبر ۲۰۲۵ (که رژیم صهیونیستی هرگز به آن پایبند نبوده) تاکنون، ۹۷۲ شهروند در حمله اشغالگران صهیونیست شهید و ۲۲۳۵ نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، طی این مدت، پیکرهای ۷۶۱ شهید هم از زیر آوار بیرون آورده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha