تحولات منطقه

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۰:۰۱
کد مطلب: ۱۱۴۵۷۸۰

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امنیت منطقه هرمز خط قرمز ایران است، گفت: فرزندان ملت ایران، چشم بیدار خلیج فارس‌ هستند و هر وجب از این آب‌ها در تیررس اراده ماست.

امیر حاتمی: امنیت منطقه هرمز خط قرمز ایران است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر حاتمی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در ایکس، نوشت: به نام خداوند قهار. فرزندان ملت ایران، چشم بیدار خلیج فارس‌اند. هر وجب از این آب‌ها در تیررس اراده ماست. ناوشکن‌های آمریکا با نیرنگ خاموشی رادار به خیال نزدیک شدن به تنگه هرمز بودند؛ اما پاسخ ما آتشی بود. موشک‌های کروز و پهپادهای رزمی به پرواز درآمدند، امنیت این منطقه، خط قرمز ایران است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha