تحولات منطقه

هومن سیدی و برادران محمودی(نوید و جمشید) دو مجموعه را برای فیلمنت در دست تولید دارند.

هومن سیدی با «وجه ۳» و برادران محمودی با «یل» می‌آیند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، هومن سیدی در تازه‌ترین اثر خود در حال فیلمبرداری یک مجموعه نمایش خانگی به نام «وجه ۳» است و در عین حال نوید محمودی و جمشید محمودی «یل» را برای مجموعه نمایش خانگی می‌سازند.

هر دو کار در حال فیلمبرداری هستند و به زودی در پلتفرم فیلمنت پخش خواهند شد.

همچنین برزو نیک‌نژاد یک کار سینمایی را به اتمام رسانده که عنوان آن هنوز اعلام نشده است.

هومن سیدی در حالی در حال فیلمبرداری وجه سه است که فصل سوم «وحشی» را نیز مقابل دوربین برده است.

طبق اطلاعات خبرنگار ایرنا، مجموعه‌های نمایش خانگی و این کار سینمایی به زودی آماده پخش می‌شوند. زمان پخش و اکران این سه اثر در آینده نزدیک اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha