به گزارش قدس آنلاین، شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان در مصاحبه با هفته نامه ساندیتایمز تأکید کرد که همه طرفهای درگیر به اسلامآباد اعتماد دارند و گفت: «خوشبختانه ایران به پاکستان اعتماد دارد، دولت آمریکا نیز همینطور و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس. از رؤسای جمهور ترامپ و پزشکیان بابت پذیرفتن دعوت ما سپاسگزارم.»
وی ابراز امیدواری کرد که دور دوم مذاکرات مستقیم نیز به زودی در اسلامآباد برگزار شود.
او گفت: «صلح هرگز به آسانی به دست نمیآید. باید صبر، حکمت و توان عبور از دشوارترین چالشها را داشت. ما همچنان بهترین تلاش خود را انجام میدهیم تا این روند صلح به صلحی پایدار منجر شود. باقی به دست خداوند است.»




نظر شما