به گزارش قدس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، در پی وقوع سیل ناشی از باران و تگرگ در روستاهای امرودک، ارداک، تلغور، دوله و گوارشک دهستان درزآب بخش مرکزی و خسارت به باغها و زمینهای زراعی، سیدحسن حسینی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس به همراه محسن بخشی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، وحید سلیمانی مقدم بخشدار بخش مرکزی و روسای دستگاههای اجرایی و خدمات رسان از این مناطق بازدید و آخرین وضعیت خسارتها را بررسی کردند.
گفتنی است؛ با دستور معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس ضمن برآورده خسارات، مقرر شد تا دستگاههای اجرایی نظیر بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و ...از امروز با بسیج تجهیزات خود برای حل مشکلات این مناطق اقدام و پروسه کمکرسانی را آغاز کنند.
۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۳۴
کد مطلب: ۱۱۵۲۷۵۳
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از مناطق سیلزده واقع در دهستان درزآب بخش مرکزی بازدید کرد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه





نظر شما