تحولات منطقه

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان از تداوم دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای جنگ رمضان در راستای اجرای دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی در پایتخت مقاومت خبر داد.

تداوم پویش تکریم خانواده شهدای جنگ رمضان در پایتخت مقاومت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید کاظمی‌پور، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان اظهار داشت: در راستای ابلاغ پیام محبت و تسلیت تولیت معزز آستان قدس رضوی؛ آیت‌الله مروی، خادم‌یاران با حضور در منازل خانواده‌های شهدای گران‌قدر جنگ رمضان مراتب سپاس و ارادت مجموعه آستان قدس را به این اسوه‌های صبر و استقامت ابلاغ کردند.

وی با بیان اینکه امنیت، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک جوانانی است که در مسیر دفاع از کیان کشور جان خود را فدا کردند، افزود: در این دیدارها علاوه بر دلجویی از خانواده شهدا، متبرکات بارگاه منور رضوی به یادگاران جنگ تحمیلی سوم اهدا شد.

کاظمی‌پور با اشاره به برگزاری سلسله دیدارهای اخیر در مناطق مختلف استان کرمان، تصریح کرد: در روزهای گذشته، خادم‌یاران رضوی با همراهی مسئولان محلی و دبیران کانون‌های خدمت رضوی در منازل شهدای والامقام «محمدامین شفیعی» در رودبار جنوب، «مهران خردمند» در قلعه گنج، «مهدی اسلامی» در کرمان، «اسماعیل آزاد گرمی» در عنبرآباد و شهید «علیرضا طاهری» در منوجان حضور یافتند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: این دیدارها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس صورت می‌گیرد و امیدواریم با تداوم این مسیر، همواره پرچم اسلام و ارزش‌های انقلاب استوار بماند.

گفتنی است؛ در این دیدارها، ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و اهتزاز پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، هدایای متبرک آستان قدس رضوی به خانواده‌های معظم شهدا تقدیم شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha