رهبر گروه انصارالله یمن در واکنش به حمله علیه کشورش خاطرنشان کرد که این حمله ظالمانه که به رهبری عربستان صورت گرفته است اصلا قابل توجیه نیست و در برابر دیدگان جهانی در زمانی رخ داده که عدالتی وجود ندارد وعربستانی‌ها به طور وحشیانه علیه یمن خصومت خود را اعلام کرده‌اند.

رهبر انصارالله یمن: درصورت تداوم تجاوزات تمام گزینه‌ها روی میز است

 

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، به نقل از سایت النشره، عبدالملک حوثی، رهبر گروه انصارالله یمن در سخنرانی اظهار داشت که کشورهای میانه رو همان گروه‌های شری هستند که به نفع آمریکا و اسرائیل حمایت لجستیکی و جاسوسی انجام می‌دهند و نظام عربستان همسایه بد یمن است که احترامی برای ملت بزرگ یمن قائل نیست.

او تصریح کرد: سفیر عربستان از واشنگتن جنگ علیه ارتش ما را اعلام کرد و نیروهای عربستانی آمریکا را خدای خود می‌دانند و ابزارهای آن در شکل داعش نمود پیدا می‌کند آن علیه ملت یمن جنگ راه انداخته و احساس خرسندی می‌کند این وضعیت مزدوران و خیانتکاران است.

رهبر حوثی‌ها افشا کرد که عربستان مال خود را صرف نابودی ملت‌های منطقه امن و باثبات می‌کند و من این سوال را می‌پرسم که چه منافع مشترکی بین عربستان و اسرائیل در این جنگ وجود دارد که اسرائیل این جنگ را تبریک می‌گوید؟

 

او تصریح کرد که عربستان همسایه بدی است که از طریق این تجاوز طرحی اسرائیل را اجرا کرد و عربستان منطقه را با ایجاد آشوب هدف قرار داده است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد اما جنگ کنندگان ابزار هستند عروسک در دست طرح آمریکا و اسرائیل هستند

عبدالملک حوثی افزود: ما داعش و طرح توطئه‌ای و تجزیه طلبانه و نابودکننده عربستان را شکست دادیم و امروز عاملان جنگ به دنبال تقسیم کشور به ایالت‌های کوچک هستند تا کشور را در دست بگیرند اما شکست می‌خورند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابك IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    آقاي حوثي هم بايدپيش بيني مي كردكه تشكيل حكومت شيعه درمنطقه مهم براي عربستان يعني تسلت ايران.پس عربستان مخالفت خواهدكرد.