قدس آنلاین- احمد فیاض: پخش سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از رسانه ملی؛ نارضایتی شدید جامعه پزشکی را در پی داشت.

اعتراض تند «پنجه طلایی ها» به یک کارگردان طنز!

بنا بر گزارش قدس آنلاین؛ همانگونه که از قبل نیز قابل پیش بینی بود؛ سریال «در حاشیه» مهران مدیری ؛خود؛ « در حاشیه» قرار گرفت و خبرها از اعتراض جدی جامعه پزشکی  در پی پخش چندین قسمت  این سریال که از ششم فروردین بر روی آنتن شبکه سه رفت؛ حکایت دارد. شنیده می شود که پزشکان و متخصصان به انحای مختلف در شبکه های مجازی و اجتماعی این اعتراض شدید الحن خود را به گوش مهران مدیری رسانده و تمامی شبکه های اجتماعی منتسب به این کارگردان را مملو از شکواییه های اعتراضی خود نموده اند. البته بنظر می رسد که با اتمام تعطیلات نوروزی بر شدت اعتراضات جامعه پزشکی نسبت به پخش این سریال افزوده شود. همچنین سازمان نظام پزشکی کشور در پورتال رسمی خود اقدام به نظرسنجی با این موضوع  که « آیا در اعتراض حضوری (با کسب مجوزهای لازم) به پخش برنامه هتاکانه "در حاشیه" و رویه صدا و سیما، بصورت قطعی حضور میابید؟» نموده است.

در عین حال جنجالی ترین متن اعتراضی که در نوع خود بی سابقه است از صبح  دهم فروردین ماه بر روی پورتال رسمی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت که بازخورد گسترده ای نیز در فضای مجازی پیدا نمود. این متن از سوی دکتر رضا علوی و  خطاب به «کارگردان در حاشیه» منتشر شده و ظریف آنکه نه با عنوان مدیران شبکه 3 و یا رسانه ملی بلکه خطاب به شخص مهران مدیری نگارش یافته است.

متن این نامه شدید الحن از این قرار است:

آقاي مديري

چو به گشتي طبيب از خود ميازار

چراغي بهر تاريكي نگه دار

قصد اين يادداشت اين نيست كه به خاطر مبارك بياورد در ايامي كه انگشت كوچك دست راست شما در فصل سوم سريال قلب يخي قطع شد، شما مستاصل سراغ معروفترين جراحان اين عرصه رفتيد.

 شما يادتان نيايد من يادم هست كه بسياري از قسمتهاي سريال ويلاي من با دستكش سياه بازي ميكرديد.

جناب مديري به حمدالله و والمنه دستان شما به هنر پنجه هاي "طلايي"كساني كه امروز با همان انگشتان نشانه رفته ايد و به تمسخر نشسته ايد پيوند زده شده و نجات يافت، آن روزهاي سخت و همچنين روزهاي افسردگي پس از قهوه تلخ نيز گذشت، دستكش سياه فراموش شد ولي هميشه سياهي ها به اين زودي فراموش نمي شوند، گاهي زمستان ميرود و سياهي مي ماند به ذغال.

جناب مديري! كسي در هنرمندي شما شك ندارد، در موقعيت شناسي تان نيز! تمسخر نمايندگان اصلاح طلب مجلس ششم در نقطه چين و همچنين برنامه هجو موسوم به بمب خنده (ماهواره) بخواهيد، يا نخواهيد جزيي از كارنامه كاري شماست. شما همواره نشان داده ايد كه از هر آب گل آلودي ميتوان شاه ماهي گرفت

پس از سالها حالا به تلويزيون بازگشته ايد و چه سوژه اي بهتر از پزشكاني كه در اين يكسال از هر رسانه اي كوفته شدند، بله بالاخره در اين تنور داغ نانهاي خوبي ميشود چسباند! و شما هم استاد مسلم موج سواري هستيد....

جناب مديري از شما ممنونم، ازين كه در كنار طنز الگوهاي نيك نيز به ما معرفي ميكنيد، پزشك درستكاري كه در مطب بسيار شلوغ و شيكش جاي سوزن انداختن نيست، پرداخت ويزيت الزامي نيست، پول دارو نيز بصورت زير نسخه اي به بيمار داده ميشود، همان روز هم قصد دارد به مناطق محروم جهت كمك رساني به بيماران برود.

شما كه چنين الگوهايي نمايش ميدهيد چرا خودتان الگو نميگيريد!؟

چرا قهوه تلخ را بخاطر مسايل مالي و بالابودن دستمزد درخواستي از تلويزيون بيرون كشيديد و به ميليون ها بيننده و هوادار خودتان پشت كرديد و سود خود را بر بينندگان تلويزيون خود رجحان داديد؟

نميگوييم شما هم مثل همان پزشك رايگان كار كنيد، اجاره مطب و منشي را از جيب خود بدهيد و در نهايت به مناطق محروم خدمت كنيد! نه! فقط اگر كمي از حاشيه سود خودتان مي كاستيد نه قهوه تلخ بي سرانجام ميماند، نه جوايز قول داده شده و قرعه كشي شده به خريداران سي دي فراموش ميشد، و نه دستمزد برخي بازيگران معوق ميشد، نه اين مجموعه جديد از هنرمندي هادي كاظمي(باباشاه) بي نصيب ميماند.

آقاي مديري شما كه فرياد واسفاها سر ميدهيد و بداخلاقي جراحي كه خارج تعرفه طلب ميكند را نقد ميكنيد، بفرماييد تعرفه شما چقدر است؟ در سال ٩١ پايگاه خبري بولتن نيوز از دستمزد هفت ميليارد توماني شما براي قهوه تلخ خبر ميدهد، و شما اين مبلغ را براي ١٠٢ قسمت چهل دقيقه اي گرفته ايد ، يعني شما به ازاي هر دقيقه حضور ١،٧٠٠،٠٠٠ تومان دريافت كرده ايد كه ميزان حقوق كارگر ايراني در همان سال (٨٩) ماهانه ٣٠٣ هزار تومان بوده است!

شايد بگوييد هنر شما بيش از هنر كارگر ارزش داشته باشد، قبول! هنر آن پزشكي كه انگشت قطع شده شما را ترميم كرد چطور؟ آن پزشكي كه شما را از افسردگي پس از قهوه تلخ رهاند چطور؟ آن جراحان پلاستيكي كه پنجه هاي طلايي شان را به تمسخر ميگيرد و هنرشان اكنون بر رخ و بدن نيمي از بازيگرانتان خود نمايي ميكند چطور؟

شما كه تيغ نقدتان تيز است چرا كمي خودتان را نقد نميكنيد؟ چطور پس از سركارگذاردن ميليونها بيننده در سريال قهوه تلخ و همچنين سرگرداني برندگان جوايز خانه و ماشين، تنها به چند دقيقه اظهار تاسف اكتفا ميكنيد ولي تيغ انتقادتان را بروي جراحي ميكشيد كه در جراحي عارضه دار بايد دستبند بر دستش بزنيد؟

چطور مرفه بودن يك جراح پلاستيك براي شما جاي ايراد دارد ولي از درامد خود چيزي نميگوييد؟

از قرارداد يك ميلياردي و هفتصد ميليوني براي حضور كوتاه در فيلم پل چوبي و يا قرار داد ١٠٠ ميليوني در سال ٨٨ به استناد گفته هاي رضا استادي در برنامه چهارسو چيزي نميگوييد، در همان برنامه اي كه دستمزد آقاي بازيگر، علي نصيريان ٢٥ ميليون و يك چهارم شما اعلام شد!

آقاي مهران مديري، گرچه از تعرفه خود چيزي نمي گوييد ولي ما همگي به قيمت شما واقف شده ايم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 144
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متخصص داخلی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    76 73
    قدس آنلاین متشکریم.چه عجب بالاخره یک رسانه صدای اعتراض ما رو شنید
  • رویا زجاجی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    10 49
    باید پخش این سریال متوقف بشه و اقای مدیری برای ساخت این سریال مورد سوال قرار بگیره
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    9 35
    هیچکس نمیدونه .ما تو شهرستانها چه زحمتی میکشیم .حتی وزیر محترممون ار ما حمایت نمیکنه. کارانه ما رو 6 ماه هست که ندادن فقط شب عید زحمت کشیدن دو میلیون علی الحساب دادن.
  • فروغی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    7 40
    چه عجب یک نفر صدای پزشکان را شنید این پول پرستانی که عمرشان را سرمایه سلامتی مردم کردند ومردمی که عمر از دست رفته شان را ندیدند وموج سواری به نام تلخک مدیری
  • صدرا IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    10 48
    امثال مدیری ها نمیتونن شان پزشک رو پایین بیارن.ولی بزرگترین اشتباه هنریش رفت تو کارنامه ش.متاسفم براش
  • پزشک طرحی در شهر سرباز IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    10 43
    درود به شرف دکتر رضاعلوی عزیز و ممنون از سایت شما که بالاخره صدای خسته ما را شنیدید
  • دهقاني IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    4 25
    با سلام شوخي و خنده از صفات پسنديده است ولي اينكه در يك رسانه ملي با تمسخر هر صنفي بخواهيم أفراد را بخندانيم نه تنها مايه بد اموزي است بلكه رواج دهنده اهانت و بي حرمتي است. باهم بخنديم نه به ديگران بخنديم اميدوارم با توقف پخش اين سريال بيش از اين موجب أهانت به قشر پزشكي نشويم.
  • شادمان IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    4 23
    چرا براي اين كارگردان پولپرست تعرفه تعيين نميشه؟ چرا دستمزد يك فيلم بي ارزش و بي محتواي ايشون به اندازه يك عمر يك متخصص كه در مناطق محروم خدمت ميكنه هستش و از بيت المال پرداخت ميشه؟چرا اگر كه پول بده فقط براي پزشكان صادقه و اين اقايون ميليارد ميليارد از بيت المال چپاول ميكنن
  • پزشک عمومی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    34 1
    افشای اسرار بیمار از طرف پزشک صحیحه؟! اصلا کشاندن بحث به مسائل شخصی یه انسان صحیحه؟! انتشارش از طرف یه رسانه صحیحه؟! این همه کم صبری ما پزشکان در برابر شوخی و نقد صحیحه؟! هدر دادن اعتبار و کردیت صنفی درباره همچین موضوعی - در حالیکه هزارها ظلم و ناروایی در حق پزشکان روا داشته شده - صحیحه؟! عجبا از ما.
  • حسين حكيم زاده IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    4 30
    سلام ممنون از جناب اقاي دكتر علوي دوست عزيز اين رنجنامه درد دل تمام پزشكان اين دياراست. با استعدادترين و باسوادترين قشري كه سالها عمر خود را صرف اموزش ديدن و اموزش دادن كرده است كه اگر اين حداقل نوزده سال تحصيل بدون دوره تخصصي را در هر پيشه ديگري سپري كرده بودند الان سرامد ان پيشه ازلحاظ كار و درامد شده بودند نه اينكه امروز محتاج كار و درامد باشند و پيش زن وفرزند خجالت بكشند يادمان بماند كه هميشه افرادي همچون اقاي مديري كه بر خر مراد سوارند ميتوانند با طرحي نو عوام را بدنبال خود بكشانند خنده تلخي همچون قهوه تلخ بر لبانشان بنشانند و با به سخره گرفتن قومي يا لهجه اي از اين اب گل الود ماهي بگيرندو سوار بر بنز چند صد ميليوني شوند و درامد نجومي داشته باشند خدا را شكر كه قشر تحصيلكرده پزشك از روشهاي ناجوانمردانه مديري ومديري ها براي خود ثروتي نيندوخته است با تشكر دكترحكيم زاده متخصص بيهوشي
  • پريسا IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    1 9
    واقعا متاسفم
  • سيما جهانديده IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    3 21
    متخصص زنان:توهين و حمله به پزشكان در راس كار برنامه صدا وسيما قرار گرفته و اين موضوع تازه اى نيست بلكه ادامه سياستهاى صدا وسيما در راستاى منحرف كردن اذهان عمومى از اختلاصهاى چند ميليارد دلارى به سمت درامد پزشكان ميباشد
  • محمد بهرامی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    21 0
    به نظر من هر کسی میتونه مورد نقد قرار بگیره .حالا چه پزشک چه معلم چه مهندس و چه هر شغل دیگر ی ما باید جنبه داشته باشیم. .جنبهء شوخی ها وطنز ها
  • یک بیننده IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    17 3
    دست اقای مدیری درد نکنه. بسیار سریال جالب و قشنگی است. تورو خدا اعتراض نکنید
  • عباس IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    20 5
    نامه‌ی بدی بود. بسیار بد!
  • آ م تهران IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    19 2
    آقای مهران مدیری کارگردان وهنرمند بسیار محبوب وتوانای کشور هستند و خواهند بود لازم به ذکر ویادآوی به جامعه روشنفکر پزشکان میدانم که کار طنز بدرستی یعنی همین شما جامعه پزشکی چرا طاقت انتقاد ندارید و اشکال در کلیه اقشار جامعه میبینید ولی شما تافته جدابافته اید با شما کسی حق شوخی ندارد شما که کشور را بدون خونریزی تصرف کرده اید وهمه پست های مدیریتی متعلق به شماست و حق وناحق معیارش دست شماست حالا اجازه بدهید یک کارگردان محبوب عرض اندام کند و شبهای خوبی را برای مردم فراهم کند شما که حرف از حق و دستمزد آقای مدیری میزنید به سفرهای اروپاییتون برسید و اجازه بدید بقیه لذت ببرند لطفا لطفا انتقادپذیر باشید هر شغلی چالش وبحث دارد ولی شما جامعه محترم نه ؟ چرا ؟ به این بحث پایان دهید که آقای مدیری یه ملت پشتش هستند و::
  • مهرداد IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    5 24
    مجموعه ای برای حاشیه ???? مهران مدیری اینبار هم نتوانست مخاطب از دست رفته ای که در رسانه های تصویری از او ناراضی شدند را پای تلویزیون نگه دارد مجموعه در حاشیه که این شب ها از شبکه سوم سیما پخش میشود نکات قابل تاملی دارد ضعف در سناریو بازیهای بی هدف تکراری بودن شخصیت ها نداشتن محتوا و... مجموعه ای که وجود بازیگران خوب هم نتوانست آن را مطلوب از آب در آورد تا آنجا که در پایان هر قسمت 8 دقیقه شما را به دیدن پشت صحنه هایی مجبور میکند تا شاید به واسطه خنده های مضحک تکرار برداشت ها سایه نارضایتی را از ذهن ببرد مدیری شاید فراموش کرده مخاطب باهوش او از تکرار بی هدف خسته شده است واین جاست که میتوان به وضوح جای خالی رضا عطاران و کارهایی که همه ما با آن خاطره میسازیم را خالی کنیم و این جاست که میتوان گفت ای کاش مهران غفوریان به جای این کار ، چندگانه عام پسند ولی خاطره ساز زیر آسمان
  • متخصص خارجی IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    16 1
    جناب متخصص داخلی چیه حرف حق تلخه؟
  • پریسا IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    3 13
    عالی بود جانا سخن از زبان ما میگویی
  • نرگس مشهدی فراهانی IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    14 2
    باسلام من با سی سال سابقه کار در بیمارستان دولتی 29 اسفند 93 بازنشست شدم وبه من اطلاع دادن که سه چهار ماهی حقوق شما پرداخت نمیشود چرا که پایان سال بازنشست شدید ،بارها وبارها پایان سال ما را که پیراپزشک بودیم تهدید میکردند که پول نداریم وباید حقوق پزشکان یا فلان دکتر که چند تاحکم گرفته بدیم پس این صحبت هم برایم تازگی نداشت.با طرح بسیار خوب سلامت چون اکثر بیمارستانها یا ریس بیمارستان پزشک هست ویا هم ریس وهم مدیر پزشک هست همه ی قوانین به نفع ایشان برمیگردد .بطور مثال به پرتوکار که در سی تی اسکن ویا در،رادیولوژی،پزشکی هسته ایی مشغول کار است ،حق اشعه که طبق قانون نیمی از اصل حقوق ومزایا ،وفوقالعاده شغل است داده نمیشود،یعنی در احکام ایشان بندی به نام حق اشعه وجود ندارد ،ولی برای پزشکان رادیولوژیست که اصلا با اشعه کاری ندارند ،این حق داده میشود ،وجلوی این احقاق خق راچه کسی برای پرتوکار میگیرد؟
  • كاوس IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    3 21
    نقد بسيأر درستي هست از نظام پزشكي متشكريم
  • متخصص پوست IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 18
    اشکال از خود متولیان رسانه هاست که تیغ را در دست زنگی مست میگذارند. از یک فرصت طلب بیش ازین انتظاری نیست.
  • اکبر IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    8 0
    همیشه مال دزدی وقتی پیدا میشه که بین .... دعوا بشه. بیچاره مردم.
  • مژگان IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    2 16
    جناب مدیری تحت تاثیر برنامه شما حتی یک مریض از مطب های پزسکان کم نمی شود.ولی آیا انگیزه پزشکان برای ماندن در مناطق محروم و شوق خدمت به مردم هم کم نخواهد شد
  • ایمان IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    11 0
    فسق وفجور در همه نهادها متاسفانه وجود دارد ولی این دلیل نمی شود که زحمات پزشکان درستکار و زحمت کش رو نادیده گرفت از طرفی هم مردم اطلاع دارنند در جامعه پزشکی بعضی از پزشکان ارزشهای مالی و ریالی رو خیلی والاتر از ارزشهای انسانی می دانند و باور کنید برای رسیدن به ان هر کاری می کنند به نظر شما این طرف داستان رو چگونه باید نشان داد
  • ش IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    15 1
    آقای دکتر محترم با سلام فرض میکنیم اظهارات و بیان شیوای شما مورد قبول باشد. آقای مهران مدیری یک نفر است که به گفته شما موقعیت طلب می باشد. جامعه پزشکان چند نفرند؟!! اگر شما به نظرسنجی اعتقاد دارید، نظر سنجیهای عموم ملت را نیز در نظر بگیرید. اکثریت قریب به اتفاق آراء جامعه اعتراض شدید به عملکرد پزشکان دارند. آقای مدیری نیز به طنز وظیفه منعکس کردن اعتراضات را دارد. کاری که مسئولین مربوطه در انجام ان ناتوان بوده اند. سرفراز باشید
  • اناهيتا IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    17 0
    من يه سوالي دارم، گرفتن تعرفه زيرميزي، توسط پزشكان محترم دروغه؟ يا دوستان بهشون برخورده كه فساد جامعه شون به تصوير كشيده شده؟ توي اين كشور ما به دنيال أزادي بيان هستيم وقتي تحصيل كرده ترين قشرش طاقت ديدن واقعيت رو ندارن؟
  • متخصص کودکان IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    4 32
    با سلام و تشکر از انتقال این نظر. واقعا ناجوانمردانه هست که شخصی که یک بار هم طعم ترس از مرگ و بیماری دا چشیده باشد و پنجه طلایی یک پزشک او را نجات داده و از ترس رهانیده باشد. متاسفانه این خصلت خیلی از ایرانیهاست. تا زمانی که به خدمتی نیاز دارند التماس هم میکنند ولی همین که برآورده شد براموش میکنند. نه فقط در مقابل پزشک، در مقابل راننده تاکسی وقتی زیر بارون گیر کردی التماس میکنی سوار شی ولی وقتی یرار شد پول بدی برای 100 تومن کمتر و بسشتر فحش هم میدی و در رو محکم میکوبی! این یعنی بشر ناسپاس. این آدم یه بار باید زیر تگرگ برای تاکسی التماس کنه تا جبران بشه! آقا مهران از تگرگ ، برف، سیل، طوفان بترس!
  • امید IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    12 0
    البته نقد هیچ اشکالی ندارد و اگر پزشکان از اینگونه نقدها ناراحت هستند چرا خودشان آستین بالا نمیزنند و فساد پزشکان که با جان مردم بازی میکنند را عمل جراحی نمیکنند تا جامعه پزشکی سالم شود من خود پزشکی را میشناسم که به دلیل نگرفتن زیر میزی از طرف همکاران ترد شده است
  • عباس IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    18 7
    آقایان اطبا خودرا تافته جدابافته می داننداولاشوخی با طبقات دیگر جامعهبلا اشکال و با پزشکان حرمت دارد؟!!!!!ودیگراینکه آینه چون نقش توبنمود راست خودشکن آینه شکستن خطاست واجب است جامعه پزشکی کمی ازسوءاستفاده و مطالبات بی حد خود بکاهد
  • کوکبی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 0
    تو کشور ما بیشتر کسانی که خدای نا کرده عمل جراحی انجام داده باشد با پدیده ی زیر میزی پزشکان برخورد داشته، من خودم ۲ مورد ظرف دو سال اخیر داشته ام. بعلاوه کی گفته دستمزد زیاد گرفتن زشته؟ پول زور گرفتن اشکال داره. یه موضوع دیگه، آقای رومن پولانسکی کارگردان بزرگ اروپایی، با اینکه به جرم قتل بیش از ۳۰ سال است که در ایالات متحده آمریکا تحت تعقیب است، با اینحال اسکار بهترین فیلم را برای پیانیست گرفت. اینکه دلیل نمی شود به خاطر موضوع درحاشیه، شما گذشته رو زیر و رو کنید!
  • سعید IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 2
    والا این آقای نویسنده گویا خود پزشک است و تا بحال نوبت چند ماهه و زیر میزی چند میلیونی پرداخت نکرده حقیقت امر را بخواهید من از تنخا پزشکانی که تا کنون راضی بوده ام پزشکان عمومی آن هم در مراکز خیریه یا درمانگاهای دولتی بوده به محض حضور پیش یک متخصص واقعا بیماری را ترجیح داده و از ادامه درمان با رقم های مرسوم و غیر مرسوم پشیمان شده ام مثل آقای مدیری در ایران یک نفر است و هنرش را ثابت کرده و هنر شاد کردن مردم است و شاد کردن جزو تعهدش نیست ولی درمان بیماران جزو تعهد و قسم نامه پزشکیه خیلی موضعش فرق میکنه آقای دکتر
  • مهدی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    16 2
    با احترام به پزشکان متعهد و متواضع باید عرض کنم گروه زیادی از دکترها آدمهای متکبری هستند که فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند و تافته جدا بافته از بقیه جامعه اند و برخلاف ادعا هایشان بسیار بی ظرفیتند البته که همه اقشار جامعه بجز این گروه از پزشکان درک می کنند که منظور در اینگونه سریالها کل پزشکان نیست و به هرحال در هر صنفی آدمهای خلافکار و نخاله وجود دارد چطور ایشان فکر می کنند جامعه پزشکی عاری از اینگونه افراد است در حالیکه با یک مراجعه ساده به دادسرای مربوط به تخلفات پزشکی می توان این افراد را مشاهده نمود به نظر من آنهائی که اینگونه بر آشفته اند به مصداق ضرب المثل جارو را که بر می داری گربه دزده حساب کار خودشو می کنه هستند بهتره که اینگونه افراد بجای ادعای حمایت از کارگران کلاه خودشونو قاضی کنند و بیشتر به فکر مردم باشند خود مردم بهترین قضاوت کنندگانند با احترام مجدد به پزشکان متعهد
  • مهران IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    13 1
    جای تاسف است که هر وقت کسی از جامعه ی پزشکان انتقاد میکند به جای پاسخ گویی به انتقادات فرد منتقد رو نقد میکنند و میخواهند وی را نابود کنند که چرا انتقاد کردی این روش بستن دهان نخبگان پزشک ماست حالا خوبه باز مثل پروفسور گرجی از ایشون به دادگاه شکایات نکردادند
  • m.m IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    12 1
    سلام .من این سریال را دوست دارم لطفا مانع قطع این سریال شوید این سریال عمل کرد بسیار عالی داشته ومن از این سریال راضی هستم... باتشکر
  • m.m IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 1
    من از سریال ایشان راضی هستم ...
  • م IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    15 1
    من از شبکه ی ۳برای پخش این سریال متشکرم.
  • یوسف IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    12 1
    خوب این خاصیت فیلم طنز هست که بعضی چیزها رو برجسته کنه حالا چرا جامعه پزشکی اینقدر به خودش گرفته نمیدونم نکنه واقعیت داره ؟!
  • بهی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 1
    به نظر من کار طنز بزرگنماییه و همه این موضوع رو درک میکنند چه بخواهیم و چه نخواهیم این مسائل در پزشکی وجود داره تمام مردم تا به حال به پزشک نیازمند شدند و نظرشون در مورد پزشکان به نتیجه ایه که از درمان گرفتن! نه به سریال طنز متاسفم که میگم ولی این متن سفسطه کامله چون به جای این که سریال رو نقد کنه دست گذاشته روی نقاط ضعف کارگردان اون
  • Amir IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    2 2
    از قدس بسيار ممنون هستيم
  • سعید IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    16 1
    سخت نگیر اقای دکتر... یکم جنبه هم خوبه .. تو کشوری مثل آمریکا با رییس جمهور هم تو فیلما شوخی میکنن ..
  • حمید IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    18 2
    که چی خیلی هم خوبه که اینو ساخته حداقل دل مردم شاد میشه نه مثل شما پزشکا که یه سریاتون انقدر بی رحمیند که تا پول رو نبینید هیچ کاری نمیکنید
  • ت IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    21 3
    واقعا برای شما متاسفم که فرق شوخی و جدی را نمیفهمید آنچه تصویر ذهنی مردم را میسازدواقعیت بیمارستان هاست
  • نجفی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    26 3
    به نظر من باید از آقای مدیری تشکر کرد ، انتقاد از شخص ایشون ربطی به موضوع فیلم نداره، خیلی ممنونم از آقای مدیری که بالاخره تونست از دنیای مافیایی پزشکی حداقل با بلندگوی طنز انتقاد کنه ، اگر آقای مدیری قراردادهای مالیش منصفانه نیست، با جون مردم بازی نمیکنه و ادعای تحصیلات و ..... نداره، حداقل مثل یه فوتبالیست زندگی میکنه، ولی جامعه محترم پزشکی با پرچم تحصیلات و فهمیدگی سالهاست مانند ازین درآمدها به قیمت جان مردم میگیره ، ممنون که آقای مدیری که ازخط قرمز این جامعه مغرور و از خود راضی رد شدن و فقط در حد طنز دنیای پوچ بعضی از این مدعیان رو برملا کردید، اون پزشک فداکار و سخاوتمند رو هم باید در ثریا پیدا کرد، ما که هرچی دیدیم از این دسته نبود ،
  • بیننده IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    19 1
    بسمه تعالی با تشکر از پزشکان متعهد، آیا واقعا درصد پزشکان پولکی و رشوه گیر کم است، آیا فیلم های خارجی با همه اقشار رفتار طنز گونه ندارد پس چرا شما ناراحت میشوید، همه اقشار در ایران حرمت دارند بجز مردم که نباید شاد باشند ، هر طنزی بیرون می آید یکی ناراحت میشود.
  • سید احمد رضوی زادگان IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    4 28
    نیاز به ی اعتراض گسترده و سازماندهی شده وجود داره که مسیولین بفهمند چه قشر ارزشمندی رو دارن خراب میکنند(مثل همیشه دارن نخبه کشی میکنن) کافیه که تمام جراحان فقط برای چند ساعت دست از جراحی بکشند بفهمند که جایگاه پزشک جایگاه اتحام نیست جایگاهی نیست که لفظ قتل غیر عمد( حتی )براش به کار ببرند
  • اس اس IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    20 2
    یه کمی انتقادپذیری هم خوبه، والا همه مشاغل خوب و بد دارن توی همه برنامه ها به نوعی در باره شون صحبت شده، آقای رضوی زادگان این برنامه برای شخص شما درست نشده که بهت بر میخوره، اگه هم شما خوبی و کارت درسته به خودت شک نکن، جنبه داشته باش، ما برای همه دکترهای درستکار احترام زیادی قائل هستیم، این برنامه یک برنامه ی طنز درمورد دکترهایی هست که مدرک الکی دارن اطلاعات و کارشون در سطح بسیار پایینه و به فکر پولسازی هستن. زود موضع نگیر و سعی کن کار خودت درست باشه که در اینصورت جای همه دکترهای عزیز وسط بهشته.
  • پیمان IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    15 2
    در جامعه پزشکی هم زنان و مردان با شرف و پایبند به ارزش های انسانی وجود دارد و هم پول پرست حیوان صفت. باید این دو را از هم جدا نمود ....
  • امیر عباس IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    20 0
    بنده خودم وکیل دادگستری هستم در این سریال از وکلا هم چهره خوبی نمایش داده نشده است اما در یک جامعه در مسیر دموکراسی،باید آستانه تحمل خود را برای نقد پذیری بالا برده و به جای واکنش نشان دادن،آسیب شناسی کنیم و ببینیم پزشکان و وکلا چه بلایی بر سر مردم آورده اند که ما هم اکنون شاهد چنین انتقادات تیز و برنده ای هستیم
  • مریم IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    21 1
    سریال آقای مدیری خیلی هم سریال خوبیه.جدا از زیر میزی گرفتن بعضی از دکترا حتی تو بیمارستانای خصوصی پول زیاد میگیرن و خودشون عمل نمیکنن میدن دست دستیاراشون مریض بیچاره هم که بیهوش اصلا خبر نداره به خدا این پولا خوردن نداره
  • ش IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    12 1
    به نظرم کاملا این سریال داره واقعیت را نشون میده .تجربه ای درمانی که من داشتم ور درمان نازایی این بود که بهترین دکتر را در شهر خودم پیدا کردم .کلی هزینه کردم اما وسطای درمان دیدم هر دفعه یک دکتر جایگزین جای اون دکتر اصلی هست هر با به اجبار سونو داخل مطب و ویزیت میشد 110هزار تومن با این هزینه های سر سام اور.وقتی اعتراض کردم منشی گفت این دکترا به تیم پزشکی هستن و خانم دکتر هزار تا مریضداره همه را که نمیونه خودش ویزیت کنه ، بسیار متاسفم برای دکتران زنان که یک زوج با هزاران ارزو میان و برای این دکترا حکم به بیمار را دارن که نمیونن همه را وزیت کنن .من شش میلیون خرج کردم اما هنوز مراحل اولیه بود و ولش کردم تازه میگن بیا مراحل پیشرفته.جالب اینکه این تیم تشخیصاشونم با هم فرق داشت من چهار تا دکتر تو اون سال دیدم تو یک مطب واقعا خسته نباشید پزشکان عزیز .خدا قوت میخون
  • رضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    23 2
    چه ادبیات هتاکانه ای... این همه فحش و ناسزا و تهمت برای چیه ااقای دکتر؟ اینها به کنار، اطلاعات پزشکی ایشون رو چرا اشکار کردید؟ مگه چقدر دردتون اومده ااخه؟متاسفانه فقر فرهنگی ربطی به سطح تحصیلات نداره شماها که باسوادترین قشر هستید چرا اینگونه جواب میدهید؟ واقعا از چه میترسید؟ ظاهرا اقای مدیری بدجوری اب در لانه مورچگان ریخته... بگذارید کمی هم در تاریکخانه شما پزشکان نور دمیده شود
  • عباس IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    16 0
    ولی جدا از برنامه مدیری واقعا برخی پزشکان خون مردم را در شیشه کرده اند و بر درآمدشان نظارتی نیست و فاصله معنا داری بین درآمد ایشان و سایر اقشار جامعه وجود دارد که پذیرفتنی نیست.
  • وحید IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    20 1
    جناب رضوی زادگان اگر قرار باشه هرکسی بااین دیدگاه به شغل وپیشه خود نگاه کنه من سیپور شهرداری هم اگه 1روز کار نکنم معلوم نیست چه بر سر این شهر خواهد امد .ما همه نسبت ب انجام وظایفمان تعهد داریمو بس
  • حسام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    17 0
    چرا اینقدر ب جنبه و غیر انتقاد پذیرید مگر طنز واقعی شوخی با معضلات جامعه نیست بخصوص قشر شما پزشکا که خودتون خوب میدونید همکارانتون چه بلاهایی سر این مردم آوردن همیشه انتقادی اگه انجام میشه یک نفر خاص منظورش نیست شما هم اگر کارت درست باشه و هنجارهای کار خودت بدونی و هنجار شکنارو هم بشناسی ناراحت نمیشی اقای مدیری هم اشتباهاتی داشته اما دلیل نمیشه طنزش انتقادب نباشه پس اگر با هیج کس و هیچ چبز نسشه طنز ساخت بفرمایید ادم فزایی بیارن هزلیات بسازان ببینیم یکم بزرگ اندیش باشین کودک درونتون بکشین تا مرد بزرگی در بیاد ازش
  • ب IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    22 2
    واقعا براي يكسري بي جنبه متاسفمخيلي فيلم قشنگياست
  • تورج IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    20 2
    سلام. واللا این که انسانها با شغل هم طبقه بندی می شن ندیده بودیم . مذهب و قوم و جنسیت و هزار تا طبقه بندی کودکانهٔ دیگر شنیدیم ولی این یکی عجیب بود . پزشک و غیر پزشک . پس فردا هم اگر طرف پزشکی رو کنار بذاره پس باید دلخوریش از مدیری برطرف بشه چون دیگه پزشک نیست . فقط می دونید از کجاش بیشتر ناراحتم ؟ کسانی که سالها درس خوندن و باید و حتما طبعی بلند داشته باشند خودشون رو وارد این بازی های سخیف می کنن . متن این نوشته اون قدر بچه گانه اس که بیشتر به اعتراض یک نوجوون به تیم کوچه پشتی میمونه فقط کم مونده بنویسه آدم بیار روبرو کنیم . تا انسانها دید خودشون رو گسترش ندن آسیب خواهند دید و آسیب خواهند زد . آقای محترم به جای دیدن خودت به چشم پزشک خودت رو به چشم انسان نگاه کن و این طبقه بندی های مضحک رو دور بریز . مگر سایر طبقه بندی ها مثلا نژادی مثل بحث فارس و ترک عاقبت خوبی داشت ؟ خیلی تکون خوردم شخصه
  • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    16 1
    سریال در حاشیه توانست اغلب ایرانی ها را از سوی ماهواره به رسانه ملی برساند .اگر سریال متوقف شود ، مردم بز به ماهواره روی می آورند و هزارن مشکل دیگر ...
  • رضا IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    23 2
    سلام. واقعا برای جامعه پزشکان متاسفم که اینقدر پر رو شدند که تاب یه انتقاد رو هم ندارند.این همه پول مردم رو با هزار ترفند میگیرن،عیب نداره ولی تا یه انتقاد میشه،از کوره در میرن.کجان پزشکانی که قبل از دریافت زیرمیزی حاضر به جراحی بیماران نیستند
  • رضا IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    22 0
    سلام.من تعجب میکنم که چرا پزشکان اعتراض میکنند،گیزی که سریال آقای مدیری نشون میده یه حقیقتی هست که داره در جامعه ی پزشکی ما اتفاق میفته،فقط چون گند ش در اومده،پزشکان برخورده است.
  • خاتون IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    23 1
    سلام این سریال باس ماست یعنی اصلش باس ماست:) بنظر من این فیلم نقدیه به پزشکانی که اصول اخلاقی و اسلامی رو زیر پا گذاشتن.ان شاالله سر براه شوند. آنکه حساب پاکه از نقد و طنز چه باکه :)
  • دکترای بیوتکنولوژی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    26 2
    با سلام: من نمیدونم این پزشکان محترم چرا اینقدر خودشان را تحویل میگیرند و خود را با استعدادترین و با سوادترین قشر جامعه و برخی حتی خود را پنجه طلایی معرفی میکنند. همه به نوعی زحمت کشیده اند و علمی کسب کرده اند. کسب علم و مهارت دلیل بر جایگزینی انسانیت و مرام و افتادگی با کبر و غرور و ادعای خدایی کردن نیست. پیشرفت های علمی و مدرنیته مختص رشته پزشکی نیست در ثانی پیشرفتها در جهت خدمت و فراهم کردن آسایش مردم هستش نه برای منت گذاشتن به مردم. در ضمن شما هر کاری که به مردم میکنید چند برابرش از مردم پولشو میگیرین (روی میز، زیر میز، چپ میز، راست میز). البته مطمئنم که پزشکان باسواد و متعهد هرگز اینگونه از خودشان تعریف نمیکنند چون "هر چه درخت پربارتر، شاخه هایش افتاده تر"
  • حسین IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    22 1
    سلام خوبه که اقای مدیری هنوز چند قسمت سریال رو پخش کرده اکه تا اخر این سریال بره این اقایان (معترض )چی میکشند بندگان خدا صداشونم به جائید نمی رسه فقط داد ترمیم انگشت یک مریض را که رسالتوشن هم بوده هی به رخ میکشند مفت اون تعرفه ای که محاسبه کردین
  • دکتر ع م متخصص IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    27 0
    سلام به نظر من کار اقای مدیری ایرادی ندارد مشکل سر بعضی از همکارهای من است که فکر میکنند هیچ مشکلی ندارند و نباید کارهایشان نقد شود
  • امیر IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    19 1
    سلام یعنی چی ؟ یعنی رشته های دیگه درس نمیخونیم ؟ زحمت نمیکشیم خدمت نمیکنیم؟ تمام رشته ها سختی خودشو داره مهندس نفتی که تو سخت ترین شرایط تو مناطق محروم زحمت میکشه درس نخونده؟
  • امیر IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    15 3
    همه مشاغل درس میخونن زحمت میکشن چه معلم چه مهندس چه هنرمند و......... همه مشاغل رو یه جامعه نیاز داره
  • ziba IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    19 2
    جامعه ما از کل خرابه ..طنز یعنی طنز چرا نمیفهمند ملت... یکی اعتراض میکنه چرا به این لهجه شهر توهین کردید..یکی اعتراض میکنه چرا به آخوند توهین کردید (مارمولک)..یکی هم از این پزشکان. تو کشورهای پیشرفته طنز از ریسس جمهورشونم میسازند...چقدر بعضی ها بی جنبند....اینه بی جنبگی کشور باعث شده اینقدر ما عقب افتاده باشیم. اینه که تو هیچ رسانه ای فرصت نقد از هیچ کی داده نمیشه..همه روزنامه ها بسته میشند. اینم از قشر تحصیل کرده مملکت ما....حالم بد شد از اینکه ایرانیم که مردمش شعور فهم یک طنز رو هم ندارند.
  • دکتر مدیریت IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    28 5
    خواهران و احیناً برداران پزشک احتراما اگر ناراضی هستید یکی از همین تعطیلاتی که تشریف می برید خارج از کشور لطف کنید دیگه برنگردید. امروز همه مردم می دونند که فوج فوج جوانهای تحصیل کرده این مملکت تو همه رشته ها دارن به خارج مهاجرت می کنند اما تنها رشته ای که از اون بر به عشق خدمت تشریف میارن به ایران همین پزشکها هستند چون خودشون می دونند هیچ کجای دنیا براشون تره هم خورد نمی کنند. یاعلی دفعه بعد می گیم هرری
  • دکتر شجری IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    1 28
    خطاب به مدیری که از عقده پزشک بودن داره می میره و ناراحتی اش رو این ظور مطرخ کرده...خطاب به حضراتی که این مزخزفات رو انتقاد می دونن..بله که پزشکان قشر ویزه تو جامعه اند نه جامعه ما تو همه کشورا و من ناراحتی شما را درک می کنم..مگر از این به اصظلاح شما زیر میزی ها که پزشکان جای حقوق دریافت نشده شون میگیرن...مهندسا نمی گیرن...مدیران نالایق حامعه ما نمی گیرن...دلال ساخنمان در نمی یاره..یارو واسه پول ساخنمانو می خوابونه...مسحد کنارش فرو میریزه مادر وا بچه ها میمیرن هیج کس صداش در نمی اید...من دیگه حرفی ندارم..
  • ویدی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    21 0
    این دکتر ها ، و نظام پزشکی دیگر شورش رو در آوردند !!! یعنی نعوذ بالله مگر پیامبرند که نمیشود بهشون انتقاد کرد؟ برین موارد تخلف پزشکان رو در سیستم دادگاهی کشور به طور آماری در بیاورید ! از ده سال گذشته تا الان چنان دیواری دور این پرونده ها کشیدن که به بیرون رسوخ نکنه !!! عمل های بی مورد در باره همه اعضای بدن عمل های بی مورد زیبائی موارد متعدد اشتباهات پزشکی دستمزد های گزاف و............و ............. باز به تریج قباشون برخورد؟ یعنی چرا نمیشه بهشون گفت بالا چشمتون ابروئه؟ چون 7 سال درس میخونن؟ خوب برای گرفتن مدرک دکترای فلسفه هم باید 8 سال درس خوند اما به فلاسفه میشه انتقاد کرد به دکتر ها نه؟ چقدر ننر و لوسند جناب استاد ، آقای مدیری حالا که اینطور شد عوض 90 قسمت 190 قسمت بساز اون سریال رو لطفاً ‌!!!!! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ یک تحصیل کرده فوق لیسانسه تهرانی
  • یه بازیگر IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    14 2
    چرا بعضی ها نمیخوان بفهمند ک طنزه!!!!!!!!!
  • مرتضی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    14 1
    خانم من سزارین کرد 4 میلیون پول دادم واسه یک شب بستری شدن.... حقیقت تلخه... درضمن پزشکانی ناراحت میشوند که به خودشون شک دارند وگرنه هر قشری هم آدم خوب داره هم بد اگه با این دیدگاه نگاه کنید دیگه هیچ فیلمی ساخته نخواهد شد چون بالاخره هر شخصیتی در فیلم باید صاحب اسمی و شغلی باشه اگه همه کسانی که هم اسم یا هم شغل شخصیت منفی فیلم هستند اعتراض کنند اون فیلمساز بدبخت چکار کنه؟ شما پزشکان عزیز کار خودتون رو انجام بدید و در کار دیگران دخالت نکنید
  • مهسا IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    18 2
    برداشت من از اعتراض پزشكان اين هست كه اقاي مديري در سريال طنز در حاشيه كاملا چهره واقعي برخي پزشكان رو به تصوير كشيدن كه اينطور باعث ترس و وحشت و اعتراض پزشكان از اگاهي بيشتر مردم شده است،ممنونم مهران مديري بخاطر صداقت و شجاعتت
  • M IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    7 0
    سلام بهتره به جای سنگ اندازی گاه به صدا وسیما وگاه به پرستاران وگاه به ملت وخلاصه به هر صدایی که واقعیت های تلخ این سیستم تجارت محور که جان ومال بیماران مال التجاره ان است را بیان کند ,بهتراست این اقایون از نظام پزشکی ونهادهای بازرسی ونظارتی شکایت کنند که چرا با عدم نظارت وزد وبند های موجود باعث معزل پزشکان تاجر در عرصه سلامت شدند .وقتی ظلم ظالم از حد بگذرد کم کم شاهد بازتاب وبرگشت این ظلم به خود ظالم خواهیم بود والان تر وخشک این قشر باهم باید پاسخگوی بیل گیتس های در غالب پزشک باید باشند اخه مگه در عرصه سلامت ودرمان از این مردم که اکثرا در سطح متوسط وزیر خط فقر هستند چقدر میشود حق ویزیت وعمل گرفت !که الان شاهد ساخت ویلاها وخانه های میلیاردی ,که ای کاش فقط در ایران خلاصه شود ,متخصصین پزشک باشیم اگر نام بردن ایراد اخلاقی وقانونی نداشت حتمی نام میبردم .
  • M IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    9 1
    احترام وگذاشتن ارزش هر شغلی را خود ان باید محافظت کند .اقای دکتر وقتی در مقابل مال اندوزی همکارتان وتخلف های ایشان با وجود علم به ان صرف ارق صنفی سکوت کردید باید به فکر از بین رفتن این احترام ها وازبین رفتن دیوار اعتماد بین بیمار وپزشک میشدید. بلاخره مردم هم دانا میشوند ومردم ایران وجوانان این مرز وبوم به حق وحقوق مصرف کننده وگیرنده ی خدمت اشنا شدند والبته دانش پزشکیشان هم بیشتر شده تا کی میشود انها را غول زد وقصورات پزشکی را سر پوشانی کرد ؟ سکوت در مقابل ظلم .شراکت در ظلم است بله شما باید از نهادهای نظارتی وبازرسین این عرصه شکایت کنید نه به خاطر انجام وظیفه ی رسانه ها که وظیفه ی انها اطلاع رسانی واگاهی وپخش انچه که ملت ان را نمیبینند است.
  • بي نام IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    22 1
    من از پرسنل يكي از بيمارستان هاي خصوصي معروف كشور هستم و بارها شاهد بودم ك پزشكان مختلف بيماري رو كه انديكاسيون عمل جراحي نداشت زير تيغ بردن،فقط و فقط براي پول،و اصلا واسشون مهم نيس كه اين عمل جراحي و مشاوره هاي بعد از ان توسط ساير پزشكان و بستري در اي سي يو و ...چه هزينه هاي گزافي رو ب خانواده بيمار تحميل ميكنه بدون اينكه ثمري داشته باشه،شاهد بودم بيماري با سرطان پيشرفته ك به درمان پاسخ نداده و پزشك ميدونه كاري واسش نميتونه بكنه جز اينكه بزاره اخر عمرش رو كنار خونوادش بگذرونه و اينو صادقانه واسشون توضيح بده امااا باز هم بيمار رو زير تيغ ميبره و فقط براي پول،اصلا واسش مهم نيس ك اين عمل اضافي و بيهوده باعث ميشه ك بيمار بجاي اينكه در خونه خودش و كنار خونوادش فوت كنه ،در بيمارستان در بدترين وضعيت و بعد از كلي درد ورنج و با صرف هزينه هاي گزاف از بين ميره و در نهايت فوت ميكنه .
  • مینا IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    22 2
    ممنون از آقای مدیری برای این اثر زیبا حقیقت تلخه جناب دکتر؟
  • سارا امیری IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    15 1
    سازمان نظام پزشکی چه غوغایی به پا کرده واقعا جایی تعجب دارد !!!!!!!!!! مگر میشود در جامعه ایی گروهی مصونیت داشته باشند هیچ وقت مورد انتقاد قرار نگیرند صدا و سیما نباید هیچ وقت در برابر چنین اعتراضاتی کوتاه بیاید در کشورهای دیگه مردم با شخص رئیس جمهور و مقامات اجرایی هم شوخی میکنند ولی در جامعه ی ما برای هر شغلی خط قرمز کشیدند کوتاه آمدن در برابر چنین اعتراضات بی منطق و پوچی فقط باعث میشه واقعیات تلخ جامعه کتمان شود و حق مردم پایمال.
  • امیر IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    6 1
    آیا واقعاٌ همه پزشکای ما برامردم باوجدان کاری کار میکنن؟فقط دنبال کسب در آمدهنگفت از جیب بیمارای بدبخت برا سفرهای خارجی و...
  • حسینی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    6 1
    با سلام. ضمن تقدیر از زحمات پزشکان متعهد، یادآور می شوم اجرای طرح تحول سلامت هیچ ارتباطی با فداکاری پزشکان محترم ندارد! همانقدر که پرداختی بیماران کاهش یافته، دریافتی پزشکان نیز چندین برابر افزایش یافته که این پرداخت از محل صرفه جویی در یارانه (بیت المال) صورت می گیرد. بهتر است پزشکان محترم هم تاب شنیدن انتقادهای وارد را داشته باشند. این چیزی جز واقعیت نیست که اکثریت پزشکان کشور ما هیچ اولویتی بالاتر از "پول" ندارند. امیدوارم روزی برسد که همه این عزیزان خود را از این جامعه و مردم بدانند. بنده بعنوان کارمند یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور که سالهاست با جامعه آماری وسیعی از پزشکان حوزه های مختلف سر و کار دارم این مطلب را بیان می کنم نه از روی بی اطلاعی!
  • ناشناس IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    11 5
    جناب دکتر شجری حضور جنابعالی عرض کنم که از تمامی اقشاری که جنابعالی نام بردید فیلم طنز و حتی فیلمهای جدی هم ساخته شده و هیچ قشری اینطور مثل پزشکان عزیز دردشان نیامده. البته درست است که پزشکان محترم شغل پر مخاطره ای دارند اما خاص بودن و بی عیب بودن مختص خداوند است و لا غیر... در اینجا بندی از سوگند نامه بقراط را جهت یادآوری می گویم: "سوگند یاد می کنم آنچه در حین انجام دادن حرفه خود و حتی خارج از آن درباره زندگی مردم خواهم دید یا خواهم شنید که نباید فاش شود به هیچ کس نخواهم گفت زیرا این قبیل مطالب را باید به گنجینه اسرار سپرد." در متن فوق شاهد بودیم که یکی از همکاران جنابعالی با لحنی سخیف و و به دور از ادب و نزاکت یک پزشک متعهد اسرار زندگی یک کارگردان طنز تاکید می کنم طنز را به راحتی و بدون هیچ پایبندی به سوگند یاد شده در مطبوعات فاش کرده است. یا حق
  • احمد IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    12 3
    مهران مدیری دستت طلا
  • صادق IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    10 2
    مهران مدیری عزیز افرین با این سریالت. ملت هنوز یادشون نرفته اون دوبیماربی پول وضعیفی که با برانکارد بردنشون توی بیابون وازتلویزیون پخش شد وهربیننده ای رو به گریه انداخت. البته پزشکان خوب زیاد داریم اما نمیدونم چرا خوبان این نقدها وسریالها رو میبینندواعتراض نمیکنند وبعضی های دیگه که شدیدابه خودشون میگیرن همیشه دادشون بلنده. به شان وشئونات اقایون برنخوره یه وقت؟؟؟؟؟میخاین هرچی فیلم وطنزانتقادیه برای کارگرابسازن؟؟ دلتون خنک میشه؟
  • M IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    19 1
    خدا رو شكر ك شما اقاي "دكتر شجري" پزشكي قبول شدي چون معلوم نبود آدمي با هم چنين طرز تفكر و بينشي ك اينطور دچار خود بزرگ بيني و اعتماد بنفس كاذب شده ك در تصورات و توهمات باطل خودش فكر ميكنه هركي پزشكي نخونده نتونسته و داره حسودي ميكنه!!!سر از چه جاهايي واسه مطرح كردن خودش و برطرف كردن سرخوردگيش در مياورد.واقعا متاسفم ك در دنياي ب اين عظمت و بزرگي اينقدر حقير باشي ك اينطور توهين اميز راجع ب ساير مشاغل احضار نظر كني و خودت رو تافته ي جدا بافته بدوني!!!واقعا مگه فكر كردي كي هستي!!!خيلي بايد احساس حقارت كني ك اينطور حرف بزني.واقعا متاسفم
  • محمد جعفری IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    9 1
    گذشته از زحمات خیلی از پزشکان,متأسفانه تمام نقدهای جناب مدیری بر جامعه پزشکی امروز ایران کاملا درست است و اکثر پزشکان,برج ساز و تاجرند و پایبند اصول اخلاقی پزشکی نیستند.البته اینکه هنرمندان امروز همانند ورزشکاران نیز اسیر پولند نیز قابل تأمل است
  • خواننده IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    9 2
    نظر ناشناس رو خوندم راست میگه تا اونجا که من شنیدم اسرار بیمار نباید گفته شه من نمیدونستم انگشت آقای مدیری اینطوری شده اگه خودشون هم میخواستن ما بدونیم خب دستکش نمیکردن که تو متن بالا اسرار شخصی بیمار فاش شده
  • M IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    10 2
    دمت گرم دکتر مدیری متخصص
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    9 13
    من یک پزشک هستم .آیا در همین صدا و سیما یک سریال به نفع پزشک یا قشر دیگه ای از جامعه ساخته شده یا فقط ما بلدیم نقد کنیم ؟؟؟نقد خوب بد نیست ولی نقده با کینه چطور؟برای اون دسته از عزیزانی که میگن یه پزشک اینقدر میگیره یه پزشک اونقدر میگیره میخوام بدونم آیا شما میرید قصابی یا نانوایی مجانی خرید میکنید؟این پولی که بیماران به پزشکان میدهند پول سالهای جوانی یا بهتره بگم بهترین سالهای زندگی یه انسانه که صرف درس خواندن شده .سالهایی که همین آقای مدیری و بسیاری از منتقدین صرف کار های دیگه کردن .بله رشته های دیگه هم درس میخونن ولی چقدر درس میخونن؟آیا میدونید یک پزشک متخصص 33 سالگی تازه درسش تموم میشه؟؟؟؟یعنی 15 سال درس خواندن، طرح رفتن و... بعد شما توقع دارید مجانی هم درمان کنیم .باشه هر وقت مجانی نان گرفتید مجانی گوشت خریدید اونوقت روی کار پزشک که جان شما رو نجات میده قیمت بگذارید...متاسفم .
  • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    4 10
    آقا من نمیدونم چرا فقط پول گرفتن پزشک برای بعضیا ناراحت کنندس .آقا حداقل بیشتر جامعه ی پزشکی دارن خدمت میکنن.بعضیا که هیچ خدمتی نمیکنن تازه بی خدمتی هم میکنند رو نمیبینید ولی چون مثلا برای یه عمل پول دادین اینجوری میکنید.آقا جان انسان ها مگه قیمت داره؟نجات جان یک انسان چقدر میارزه؟یه لحظه خودتونو بزارید در موقعستی که جان خودتون یا یکی از عزیزاتون در گرو کار یه پزشکه؟ایا بعد از خدا اون پزشک نیست که میتونه جان شما رو نجات بده؟آیا این مثل رو نشنیده اید که پزشکان دستان خداوند در زمین هستند؟حالا بعضی پزشکان بی انصاف ولی بیشتر آنها چطور؟بابا الان ویزیت یک متخصص 30 تومنه شما سوپر مارکت برید 4 تا جنس میخری 50 تومن میشه یه خورده انصاف بد نیست.کدومتون حاضره برای یه مریضی که بیماری مسری داره یه لیوان آب ببره چه برسه درمانش کنه ؟هیچ قشری از جامعه نباید مورده لودگی قرار بگیره این طنز نیست لودگیه.
  • مریم IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    8 3
    آقای بی نام فقط یه سوال دارم کسانی که تو رشته های دیگه phd میگیرن مثل شما چند سال درس نخوندن؟ یا درسشون سخت نیست ؟
  • M IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    8 4
    مظلوم نماي كافيه،ي طوري ميگه پزشكا جوونيشون گذاشتن تو اين رشته،انگار بقيه رشته هاي تحصيلي مدركشون خريدن و بدون هيچ تلاشي ادامه تحصيل دادن!كسي نگفت مجاني عمل و ويزيت كنيد،منظور اينه ك حق عمل هاي چند صدميليونيتون رو كم كنيد.در ثاني بايد ياداوري كنم اوني كه از بيماري ك مريضي مسري داره ٢٤ساعت مراقبت ميكنه و تماس مستقيم با بيمار داره پرستار هست نه پزشك،پزشك مياد ي ويزيت كمتر از ي دقيقه ميكنه و ميره،شايد بتونين عوام فريبي كنيد ولي جامعه پيرا پزشك رو نميتونين گول بزنين،سيستم بيمارستان هاي ايران نظام برده داري هست،چرا پرستار ك ٢٤ساعت رو سر مريض هست صد برابر كمتر از پزشك حقوق ميگيره!در همه جاي دنيا اختلاف درامد پزشك و پرستار نهايتا ده برابر است ولي در ايران صد برابر و حتي بيشتر،چراااا؟چون پزشك هستين و دست مردم زير سنگه ايا انصافه ك اينطور بعضي از پزشكان سو استفاده كنن
  • بي نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    9 8
    خانوم مريم اولا اندازه يك پزشك درس نخوندن دوما طرح ندارن كه برن تو يه شهر يا روستا خدمت كنن.سوما جان يك انسان دستشون نيست.من نميگم ما پزشكا بالاتريم يا از اين حرفا بزرگي هر كسي رو ديگران بايد تشخيص بدن .هر انساني چه با سواد چه بي سواد داراي ارزش است. شما يه بار كتاباي ما رو ببين بعد به درجه سختي اين رشته پي ميبري.سازمان بهداشت جهاني ميزان پيشرفته بودن يه كشور رو ميزان بهداشت و مسايل پزشكي اون كشور ميدونه نه ميزان پي اچ دي در فلان رشته.
  • شهرام IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    9 5
    در تاییدخانوم مریم بنده دانشجوی phdبرق هستم ولله قسم پشیمونم وقتی وضعیت اساتیدمونو میبینم که اگه نصف این زحمت میکشیدن بهترین جراح میشدن با پونصد برابر درامد باید قبول کرد وضعیت سیستم پزشکی ایران وخیمه چیزی جز بیزنس سوداور نیست
  • ناشناس IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    10 5
    درسته شبانه روزی درس خواندید ولی این دلیل و توجیه قانع کننده ای برای بالا بردن آسانسوری دستمزد و ویزیت نیست....انصاف داشته باشد...خدایا به هیچکس درد و مرض نده چون این درد به درد لاعلاج تورم ویزیت پزشکان محترم افزوده میشه
  • فرزانه IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    8 4
    خوبه که باز افسردگیشو درمان کرده شما هم یه نشون بده خودتو به روانشناس عقده حقارتت داره داد میزنه از تو حرفات البته عجیب نیست ایشون بایدم به یه کارگردان و بازیگر درجه یک طنز حسادت کنه در ضمن دوره افشاگری های خاله زنکی حدودا دوسالی هست تموم شده
  • پزشک IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    6 4
    والا ما تا حالا عمل چند صد میلیونی تو ایران ندیدیم اگر شما سراغ دارید ذکر کنید.بعدشم کار پرستار ها هم به اندازه ی پزشک و چه بسا بیشتر سخت هست.ولی... باید این نکته را ذکر کنم هر کسی در بیمارستان کار خودشو میکنه بسته به میزان تحصیلاتش مثلا یه تکنسین اتاق عمل کارش یه چیزه پزشک کارش چیزه دیگه و پرستارم همینطور.مثال دیگه ای میزنم آیا در ساختن یه ساختمان چون مهندس کارش بسیار کمتر از کسی هست که اون ساختمان رو میسازه باید بگیم چه فرقی بین اونها هست که این اونقدر میگیره واون اینقدر؟؟؟یه پزشک متخصص چند بار در این امتحان های وحشتناک سخت مثل کنکور و تخصص (حالا امتحان های داخل رشته مثل علوم پایه و پره و ارتقا رو ولش کنید)باید خودشو ثابت کنه؟؟؟هرکسی به اندازه ای که کاشته درو میکنه.من با زیر میزی و این مسایل مخالفم ولی با بی ارزش دونستن کار پزشکان هم مخالفم.
  • پزشک IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    8 5
    در آمد های میلیاردی همین آقای مدیری با دیپلم رو ول کردید به پول در آوردن پزشکا گیر دادید.درآمدای میلیاردی فوتبالیستا رو ول کردید به پزشکا گیر دادید.همین فوتبالیستایی که به جز باختن کار دیگه ای بلد نیست ولی اندازه ی چندین سال کار کردن یه پزشک عمومی در یک فصل پول در میارن.اگر نظام بیمه ای مشکل داره چه ربطی به پزشک داره؟درآمد یه پزشک عمومی در کانادا سالانه حداقل 120 هزار دلاره یعنه سال 350 میلیون تومان ولی در ایران ماهی 3 تا 5 تومن در مناطق محروم یعنی سالی 30 تا 60 میلیون .اقای مدیری با بنز یک میلیاردیش میاد پزشکایی که خیلیاشون ماشین ندارن و مسخره میکنه یه عده ای هم هیچی از جامعه ی پزشکی نمیدونن میان تاییدش میکنن .نجات زندگی مردم مهم تره یا بازی فوتبال یا لوده گری ؟؟
  • پارمیدا IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    7 3
    در جواب آقای بی نام 12 سال تا پیش دانشگاهی درس خوندم - 4 سال کارشناسی - 2 سال ارشد - 4 سال دوره دکترا phd روی هم رفته 22 سال گذشته از اینکه بین هر کدوم از اینها بخصوص برای کارشناسی به ارشد چقدر زحمت کشیدم چقدر تلاش کردم و برای آزمون دکترا چقدر رقابت شدیده چقدر تلاش کردم و مقاله دادم چطور این طوری قضاوت میکنید در حالی قبولی خیلی دشواره و در حال حاضر هم متاسفانه بیکارم بعد از این همه درس خوندن ،در ضمن رشته برق خیلی دشواره درساش واقعا سنگینه در تایید حرفای آقای شهرام ضمنا کارش هم سنگینه کاش ما هم طرح داشتیم که یه پس اندازی تو اون دو سال میداشتیم
  • مریم IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    8 3
    آقای بی نام رسما دیگر رشته ها رو بی ارزش تلقی کردید کافیه یه روز برق نباشه ، یه روز غذای سالم نباشه یه روز معلم ها نباشن ، فقط یه ثانیه تصور کنید چرا اینطوری فکر میکنید شما یه پزشکید این طرز تفکر از شما بعیده !!!!
  • ناشناس IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    5 2
    هنرمندا رو همیشه مردم دوست دارن و بهشون عشق می ورزند
  • افسانه IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    11 3
    اتفاقاً بااین نامه حد خودتونو نشون دادین شما حتی درحد انتقاد کردن هم نیستید.حجالت بکشین پدر مردم رو درآوردین تازه طلبکارم هستین؟؟؟؟؟ آقای مدیری خسته نباشین تشکرتشکر.
  • شاهين IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    5 3
    پزشك نبايد پولدار بشه.چه معني داره مگه ما كم كارگردان ديپلمه داريم، بساز بفروش داريم، فوتباليست داريم، هنرپيشه داريم ،آقا زاده داريم ،مگه ما كم ....؟چرا بايد پزشك پولدار بشه( كه خيلي از پزشكان پولدار به معني مرفه نيستند)؟؟؟ بله زير ميزي بده پوله زيادي گرفتن بده همه ي اينها بده ولي آيا در مشاغله ديگه رشوه و كلاهبرداري و پول زور دادن نيست؟اگر در يك بيمارستاني كسي به علت پول نداشتن عمل نميشه اين به خاطر پزشك نيست مشكل از نظام سلامته ماست .در خارج از ايران مثلا نروژي كه من ميدونم هزينه ي مسائل پزشكي بسيار بيشتر از ايرانه ولي هيچ مريضي رو بدون درمان مرخص نميكنن.يعني تو ايران هر كي زير ميزي نده عمل نميشه يعني واقعا اينطوريه؟ اگر چند نفر زير ميزي ميگرن يعني همه ي ما پزشكا اينطوري هستيم؟؟؟
  • شاهين IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    7 3
    به خدا قسم اكثريت پزشكان دارن خدمت ميكنم يه سري تو بيمارستان هاي خصوصي پول بيشتري ميگيرن اونم در همه جا ي دنيا و در همه قشري هست مثلا يه نفر ميره هتل ٥ ستاره يكي ميره مسافر خونه آيا هر دو بايد به يه ميزان هزينه پرداخت كنن؟ وگرنه همه اتحت عمل هاي جراحي ضروري قرار ميگرن .به خدا قسم پزشكاني هستند كه هيچ هزينه اي دريافت نميكنن تا جان بيماراني كه تانايي پرداخت را ندارن رو نجات بدن چرا اينارو نميبينيد؟ شايد نميخواييد ببينيد يا شايدم فقط چيزهايي منفي رو ميبينيد. تو رو خدا بازيچه يه سري فرصت طلب نشيد
  • بي نام IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    6 4
    خانوم پارميدا شما هم زحمت كشيديد همه اونايي كه دورانه جواني رو درس ميخونن زحمت كشيدن ولي آيا در آمد نداشتن شما تقصير پزشكاست؟ آيا بي كاري جوانان تقصير پزشكاست؟ شما كه ديگه از قشر تحصيل كرده هستيد ميدونيد چقدر نشستن سر كتابا و خوندن و خوندن خوندن سخته، شما چرا فكر ميكنيد همه ي مشكلات تقصير پزشكاست بابا بريد سراغ كسايي كه دارن ميلياردي ميخورن بچه هاشون با بنز و پورشه افتادن تو خيابونا .بريد از همينا بپرسيد چند تاشون دكترن چندتاشون باباشون دكتره ؟اگر اقتصاد يه كشور درست باشه تعداد بيماران هم كم ميشه .يعني اگر يه پزشك متخصص اندازه يه كارگر ساده درآمد داشته باشه همه چي درست ميشه؟اينايي كه ميلياردي وام ميگرن پس نميدن و ول كرديد چيبيديد به پزشكا اين پولا حق من و شماست كه داره خورده ميشه، چرا در اين مورد سريال طنز ساخته نميشه؟چون فعلا بايد مردم به پزشكا گير بدن تا فكرشون به اين سمتا نره.
  • پزشک IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    6 10
    کسایی که میگن ما در این یا اون رشته phd و دکتری داریم اگه بیان مسخره کنن رشته ی تحصیلیتونو بازم اینقدر ریلکس صحبت میکنید؟ تو را به خدا با قشر تحصیل کردتون اینجوری نکنید بعد از پزشکا نوبت به خودتون میرسه ها که براتون طنز بسازن.بابا پزشکا پدرشون در اومده تا پزشک شدن چرابدبختیای رشته ی ما رو نمیبینید ؟12 سال تا کنکور 7 سال پزشکی عمومی 2 سال طرح 4 سال دروان تخصص دوباره 4 سال طرح یعنی 30 سال گرفتاری فکر کردید طرح رفتن آسونه وقتی میفرستنتون تو جایی که عقرب از کولتون بالا میره ؟کشیک بیمارستان دادن آسونه؟عزیزان عیدایی که شما دارین حال میکنید یه رزیدنت داره کشیک میده با ماهی 700 تومن حقوق .یه اینترن داره کشیک میده بدون حقوق .البته الان دوستانه همیشه در صحنه میان و میگن کاری نداره رشته ی ما هم فلان کارو داره.وقتی 3 صبح از خواب بیدارتون میکنن تا بری سره عمل آسونه؟آخرم 30 تومن بابت عمل آپاندیس میدن بت
  • پارمیدا IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    5 0
    اگه طنزی در رابطه با رشته تحصیلی من ساخته بشه خیلی هم خوشحال میشم چون برای هنرمندا خیلی ارزش قایل هستم ،و طنز هم اسمش با خودشه ضمنا من دوست پزشکم خودش دوست داشت بره مناطق محرم و روستا برای طرح که ماهی 5 6 میلیون بگیره وگرنه میتونست اورژانس هم باشه ظاهرا
  • پارمیدا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    2 0
    برای آقای بی نام هم آرزو موفقیت دارم پزشکی مثل شما میتونه همون پزشک مثبت نشون داده شده در سریال باشه ناراحت این طنز نباشید اسمش با خودشه موفق باشید .امیدوارم رشته ما هم وضعیت اشتغالش بهتر شه .
  • باران IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    6 4
    دکترهای ايرانی برای اثبات اينکه بر خلاف اونچه که در سريال طنز نشون داده شد بسيار باشخصيت و فداکار و باوجدان و پايبند به اخلاقيات هستند، جزئيات پرونده پزشکی و روانپزشکی يکی از عوامل سريال رو منتشر کرده‌اند. درست بر خلاف قسم رازداری‌شون و یکی از اصولی‌ترین مبانی اخلاقی پزشکی عمل کردند.
  • الف الف IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    4 3
    واقعاجامعه مابه هنرمندانی مثل آقای مدیری احتیاج داره تادردمردم روبه این زیبایی بازگو کنند سال گذشته من اپاندیسم روعمل کردم بعدازچهارروزدردکشیدن ومراجعه به چهاردکترکه هرکدوم بادردشدیدی که داشتم انواع سونوگرافی وآزمایشات روانجام دادن ولی چیزبه این سادگی روتشخیص ندادن یکی تورم معده یکی کیست تخمدان و..... وبالاخره بخاطرآشنایی پدرم بایک رادیولوژیست ودیدارتصادفی بطورسفارشی سونوانجام دادن ومتوجه شدیم آپاندیسم درحال ترکیدن بود وواقعا نمیتونستم ازدردراه برم وبیمارستانهاهم واقعاتاعلی الحساب تخمین هزینه عملوواریزنکنی عمل نمیکنن این فقط یک تجربه ام بوده تعجب میکنم بیماریی که درصورت تشخیص به موقع اصلاخطرناک نیست چطورمنوتادم مرگ بردواین سریال زبان حال مردمه البته مشخصه که دکترای خوب وفهیم هم زیادهستن ولی تجربه های بدمن متاسفانه زیادهست ودیدآدمونسبت به کل جامعه پزشکان خدشه دارمیکنه
  • سیامک IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    4 1
    باسلام واقعابعضی پزشکامثل دلالاهستن مثلامیری دندانپزشکی برای شیارپوش کردن دندونای شیش فرزندت بدون اجازه گفتند پوسیدگی داره وچهارتادندونوپرکردنددرحالیکه هیچ سیاهی یاپوسیدگی نبوده وهمه رودریک جلسه نیم ساعتی بعدیکی ازدندونایی که قبلا پرشده روبازبدون اجازه گفتندپوسیدگی زیرش عود کرده باید عصب کشی بشه واونقدرسریع وباحرص اینکاراروانجام دادند که مقداری از آمپول بی حسی رواشتباهن تولپ فرزندم تزریق کردند که به اندازه یک پرتغال تورم وکبودی داشت وعفونت کرده بود تاحدودیک ونیم ماه وهمه روچرتکه انداختن وحساب کردن واقعامتاسفم
  • رضا دیلمی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    5 2
    این نامه تاسف برانگیز است ... اینگونه موضع‌گیری ِ شغلی در هیچ صنف دیگری ، مگر روحانیت معزز وجود ندارد، آن‌هم نه به این شوری. هموطن‌های ساختمان‌ساز ِ محترم که قضا رشته‌ی تحصیلی ِ پزشکی را انتخاب کرده‌اید، آنجا که بیماری را مداوا می‌کنید انجام وظیفه‌ است و بابتش چه بسا بیشتر از حد لازم دستمزد دریافت می‌کنید. پس لطفن مانند دیگر اقشار جامعه طنز و حتا نقد را تاب بیاورید و آنجایی را که احساس می‌کنید ناروا متهم شده‌اید را نیز با بردباری و ادب گذشت کنید. امیدوارم همه‌ی ما در انجام وظیفه‌ای که برعهده گرفته‌ایم موفق باشیم
  • مهدی IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    6 3
    آقای متخصص کودکان بله مردم درمواقع بیماری به پزشک نیازدارندوپزشک این رومیدونه ودقیقا زشتی کاربعضی باصطلاح پزشکان دراینه که ازین موقعیت که بیمارحاضره التماس هم کنه سواستفاده میکنن وهمینطورکه درطنزنشون داده میشه بیماران روبه طرق مختلف سرکیسه میکنندکارآقای مدیری نقدهست که به خوبی انجام میدن هرکسی مایله نگاه میکنه وهرکسی مخالفه نه ولی گاهی اوقات جون بیماروقت بیمارموردتمسخربعضی اطباقرارمیگیره این قابل چشم پوشی نیست سوال من اینه چرااینقدراعتمادوتقدس شغل شریف طبابت دربین مردم ازبین رفته ؟آیااین واقعیت نداره که عده ای ازپزشکان متاسفانه تعهدشون وپاکی شون روفدای پول بیشترمیکنن اونم ازمریض هایی که شاید باهزارمشکل مالی و...مواجه اند؟
  • بی نام IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    7 3
    اگه بخوای بالای خط فقرباشی یاپزشکی یابنگاه معاملات املاک علاقه هاتوبریزدور
  • ش ق IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    10 3
    خداروشکریکی پیداشدبه ایناگیر بده مریض باحال بدگرفتارمافیای پزشکی میشه این آقای مدیری واقعاچقدرتمیزوباظرافت مشکلات مردمودررابطه باپزشکان مطرح کردخیلی خیلی خیلی نزدیک به واقعیت است
  • پزشک IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    15 4
    با سلام خدمت همه دوستان و همکاران...بنظر من بهتره صبر و تحمل خودمون بالا ببریم و اجازه بدیم جامعه از این افسردگی نجات پیدا کنه چه اشکالی داره حالا از ما پزشکان حرفی زده بشه و موجبات خنده مردم شود...در ضمن من فکر می کنم 99 درصد طنزی که ایشون نشان میدهند دقیقا واقعیت است...برای این ادعا از شما میخوام یه سر به بیمارستانهای دولتی جنوب شهر تهران و شهرستانهای اطراف بزنید....و یا به بیمارستانها خصوصی بالای شهر نظری بیاندازید...با تشکر
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    10 7
    آقایی که میگی پزشکی و 99 درصد این سریال راسته مطمئن هستم پزشک نیستی که اگر بودی میفهمیدی چقدر این سریال دور ازواقعیته.خانمی هم که آپاندیسیت شما تشخیص داده نشده هم 100 درصد داری بزرگنمایی میکنی چون اولا تشخیص آپاندیسیت یکی از ساده ترین تشخیص هااست دوما در یک خانم ممکن است تشخیص های دیگه ای هم مطرح بشه که پزشک رو به شک بندازه که با سونوگرافی خیلی سریع آماده میشه پس لطفا دروغ پردازی نکنید.متاسفم برای کسانی که ارزش کار پزشکی رو اینقدر پایین میدونن.همه چی داره ارزش خودشو از دست میده احترام به پدر و مادر ،ارزش های اخلاقی،همه چی داره بی حرمت میشه.آقا اومده میگه زنم سزارین شده 4 تومن دادم عزیزه من اولا زایمان طبیعی میکردی مجانی برات تموم میشد اگر اندیکاسیون داشته که جون زن و بچتو نجات داده با سزارین تازه بیمارستانای دولتی 4 تومن از کسی نمیگیره.
  • داوود IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    6 2
    با سلام خدمت شما پزشک عزیز.اینقدر سخت نگیرید اگر شما از پزشمان درستکار هستید پس نگران نباشید اگر خدای نکرده در این زمره نیستید خود را اصلاح کنید این سریال برای درستکاران لبخند و برای بقیه شرمندگی دارد همه ی ما میدانیم درآمد برخی پزشکان حتی اگر سر به فلک بکشد از شیر مادر حلال تر است اما قشر کم درآمد ما از این پزشکان پنجه طلا محروم هستند دستمزدها بالاست و اکثر این عزیزان خود را در چند بیمارستان خصوصی، گران و مشهور محصور می کنند اشکال ندارد تیغ طنز نیز مانند تیغ دست شماست گزنده و دردناک اما شفابخش نقادان در طنز نوعی پزشک هستند چه بخواهید و چه نخواهید درد قحطی لبخند را مهران مدیری خوب درمان می کندآن پزشکی هم که افسردگی و انگشت مدیری را درمان کرده بدون شک در برآورد دستمزدش حساب درآمد و اسم مدیری را کرده و تسویه نموده است شک نکنید بر کار خویش تمرکز کنید و قضاوت را فقط و فقط به مردم بسپارید
  • م.ک IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    11 3
    به نظر من مهران مدیری نابغه طنز ایران هستند.نوش جونش هر چقدر پولی که برای کاراش گرفته که دل مردم افسرده مارو شاد کنه.تو هر قشری خوب وبد داریم.طنز یعنی بزرگنمایی عیب ونقصها. تو همین سرژال هم پزشک خوب ومتعهدو نشون داده وهم پزشکپولکی. من پسرمو بردم دندونپزشکی دندوناشو چک کنه بدون اینکه به من بگه واجازه بگیره فلوراید زده ۸۰ هزار تومن گرفته. در صورتی که اصلا واجب نبود. دستت درد نکنه اقای مدیری.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    6 3
    چند سال پیش طنزی ساخته شد در رابطه با خلبانان و مهمانداران محترم هواپیمایی این قشر زحمتکش که مردم هم دوستشون دارند ایرادی گرفتن؟ ناراحت شدند؟ گفتند پخش نشه؟
  • رضا IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    8 2
    هرسکانس این سریال منویادیک خاطره درموردبرخوردباقشرمحترم پزشک می اندازه مرحبابرمهران مدیری
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    11 2
    خوشم اومدازاین کارمهران مدیری، حداقل پرستیژی که بعضی پزشکان باپولهای مردم بدبخت بهم زدند کلی باعث خنده مردم شد.
  • پزشک زده IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    6 2
    این آقایون پزشکان داداشام فکرکردن پول فقط ماس اوناس؟که اینقدرترش کردن
  • بی نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    3 2
    گفته من عین واقعیته شاید همکاران شماباندازه شماحاذق نباشندپس چرابیخودی ازشون دفاع میکنیدشماکجازندگی میکنید که ازین وضعیت بی خبرید من هم تعجبم ازهمین سادگی تشخیص همچین چیزی برای پزشک هست به خداشوهرم خسته شده بود چهارروزازصبح تاشب توی مطب وسونوگرافی ورایولوژی بودم آخرسرشوهرم خسته شداونم داشت مریض میشدباپدرم تماس گرفت ادامه درمانو انجام دادم
  • نازنین IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    6 3
    هیچ میدونید ساخت به برنامه چقدر سخته ؟ هیچ میدونید ساخت یه فیلم کوتاه چقدر درد سر داره؟ چقدر تک تک پرسنل زحمت میکشند تا یه کار تیمی موفق بشه چند بار یه سکانس گرفته میشه از پیدا کردن بازیگر تا تدوین همه و همه دشواره پس کار هنرمندا رو بی ارزش ندانید هنر واقعا نیاز به استعداد و زحمت بسیار و صبر و حوصله داره .
  • بنده خدا IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    14 3
    خدا قوت اقا مهران خسته نباشی اهای اقای دکتر سوگند نامه بقراطت چی شد تو که با همین افشای اسرار بیمار گند زدی به اخلاق پزشکی برات متاسفام وبرای اون درصد بالای پزشکانی که به خاطر پول حاضرن بیمار بدبخت کلیه شم بفروشه واقعا متاسفم
  • بهنام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    9 3
    آقای مدیری خسته نباشید این نامه بیشتر از اینکه به شخصیت کارگردان برجسته کشور آقای مدیری لطمه بزنه به خود این آقای به ظاهر پزشک و جامعه پزشکی لطمه زد با این افشاگری های ناجوان مردانش در خصوص بیماری آقای مدیری آقای مثلا پزشک یاد بگیرید چگونه نقد کنید
  • مریم IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    12 3
    مگه روانشناسارو به سخره گرفتن ما گفتیم چرا ؟ یکم انتقادپذیر باشین . آقای پزشک این متن از آقای مدیری کم نکرد . ایشون یه مشکل داشتن مثل هزاران آدم دیگه ولی رازداری شمارو زیر سوال برد . راز بیمار هیچوقت نباید فاش بشه . این جز اصول انسانی پس دیگه سکوت کنید
  • مجید IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    13 3
    پزشکی که در قبال تعرفه مشخص در بیمارستان مشغول به کار میشود یعنی با دستمزد پیشنهاد شده موافق است .پس چرا بعدا دست به دزدی و زیرمیزی گیری میزند؟ شما هم مثل آقای مدیری از اول دستمزد خود را مشخص کنید و بعدا دزدی نکنید .آقای مدیری یک استثنا است هر چقدر درامد داشته باشد جای تعجب نیست .شما که پشت میز های دانشگاه با پول مردم درس خوانده اید چرا مثل زالو خون مردم را میمکید و به بساز و بفروشی میزنید ؟ واژه پزشک برای امثال شما ساخته نشده دنبال واژه جدید باشید .
  • UGD IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    11 3
    آقای مدیری دستت درد نکنه بازم مثل همیشه گل کاشتی اینکه این همه مخالفت میشه با ساخته تو نشان از این است که به هدف ارزشمند خودتان رسیده اید به جز شما هم کسی جرات و توان ساخت این سریالها را ندارد .جامعه پزشکی باید خودش را اصلاح کند پزشکان محترم دم به ساعت درس خوندن خودشون رو به رخ این مردم نکشند قرار نیست چون درس خوندید پدر این مردم بیچاره رو در بیارین یه خورده به خودتون بیایید و به آخرت فکر بکنید و از خدا بترسید
  • نیکتا IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    17 6
    آقای مدیری من هر سکانسی از این سریالو میبینم یاد خاطراتم می افتم و برخورد بد پزشکان ، شما خیلی قشنگ مشکلات رو در قالب طنز بیان می کنید اما این نامه نه تنها شما رو کوچیک نکرد بله بزرگتون هم کرد. دلیل نمیشه مسایل شخصی دیگرانو مطرح کنیم آقای پزشک مگه شما نباید اسرار مریضو حفظ کنید چرا تو فضای مجازی اونو مطرح کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انگشتشون هر طوری شده شما محرم مریض مگر نیست اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا کار زشتی بود
  • یاشار IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    14 5
    آقای مدیری هر چقدر میگیرن نوش جونشون . مگه چند تا کارگردان و هنرمند طنز خوب داریم ایشون یکی از بهترین هاست ضمنا اگه ایشون فیلمی میسازند کسی مجبور نیست بخره خواست میخره نخواست نمیخره اما بیماری که نیاز به عمل جراحی فوری داره جراح میگه 10 میلیون علاوه بر تعرفه هم جدا باید بریزی حساب بیمار مجبورمیشه دیگه . آقای مدیری کسی رو مجبور نکرده از آثارش بخره درسته؟
  • پریا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    11 5
    من نمیدونم چرا اینقدر جبهه میگیرید خب تو هر صنفی هم خوب هست هم بد جناب دکتر که طرح رفتی و از سختیش میگی خب بذار منم بگم دانشجوی phd فیزیکم اما باید چشمم به این باشه کجا حق تدریس ساعتی 8 هزار تومن بمن میدن همین اعتراض ها نشون داد صنف شما از هوش اجتماعی پایینی برخوردار هستن که مفهوم طنز رو درک نکردن و از اون سو یکمم جناب مدیری توی اوضاع نابسامان یه بیمارستان اغراق کردن اینقدر ملت ما میگم ازادی بیان خب این یه نمونش چرا اعتراض میکنن!!!
  • A.M IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    12 6
    این جواب را من یکی از صاحب نظران و بینندگان سریال در حاشیه به شما مینویسم سلام آقای علوی آیا شما میزان مرگ و میر به علت اشتباهات پزشکی را در کشور سنجیده اید؟آیا میزان افسردگی رو حی و روانی را نیز سنجیده اید؟ آقای علوی شما خودتان قضاوت کنید وقتی عالی مقامان دم از ندیدن ماهواره میزنند. آیا ما نباید در شبکه خانگی بخندیم؟ آقای علوی آیا خود شما آگاهی داشتید که با پنج سال تحصیل در دانشگاه فیلیپین متخصص میشوید؟ آیا فیلم های دوربین مخفی را دیده اید؟ شما جنبه دارید یا آنها؟! آقای علوی یادتان باشد یکی از آن پتجه طلایی هایی که انگشت آقای مدیری را پیوند زد پای رضا صادقی را از زندگی اش دریغ کرد. اگر در زندگی واقعی چنین اشتباهات پزشکی که در سریال انجام میشود و یا فروش عضو در دارو خانه انجام نمیشود . شما نیز با خیال راحت بنشینید و سریال را از جنبه طنزش نگاه کنید. خدا قوت یا علی
  • اعتراض IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    4 4
    مقاله جالبی‌ بود. مساله اینه که آنچه از تلویزیون پخش می‌شه به عنوان مدرک مورد استفاده میگیره و پنهان شدن پشت عناوین طنز شوخی‌ و امثالهم بهانه یی بیش نیست. این سریال از خشم عمومی‌ نسبت به جامعه پزشکی‌ ،رقابت پزشکان از خارج آماده با پزشکان داخلی‌ و اتهامات و حسادتهای درون گروهی سؤ استفاده کرده تا یه کمدی بیمایه به عنوان یه اثر فاخر به خورد مردم بده و مخاطب جمع کنه .مردم هم فرصت رو غنیمت شمردن تا با دفاع از این برنامه ناراحتی خودشون رو از یک قشر خاص نشون بدن هرچند که این سریال درواقع هم نشون دهند مشکلات مردم نیست و با ساختن رشته‌های تخیلی‌ انداختن گناهه خرابی‌ درمان بگردن از خارج اومده‌ها و کلی‌ اشتباهت از نحوه پذیرش و ارزشیابی بیمارستانی هدفی‌ جز تمسخر و لودگی نداره و تهیه کنندگانش حتا بخودشون زحمت آشنا شدن با الف بای سیستم بهداشت و درمان ایران رو ندادن.پزشکان و وکلا اگر اعتراض کردن به علت
  • پیشوا IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    5 4
    پزشکان دلال ببینید چقدر اظهار نظر شما مورد عنایت منفی این مردم واقع شد ، شرم کنید که اینقدر منفور هستید، دلالانیکه از ناخوشی مردم سو استفاده میکنند و به همین قصد به دانشگاه میروند نه برای خدمت ، این عقده حقارت و درد پولدار شدن زمان مراجعه بیمار بیچاره، متبلور میشود و شخصیت حقیقی دکتر پول پرست بی وجدان دلال هویدا میشه عجب شغلی !!!
  • الف IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    5 5
    دست آقای مهران مدیری درد نکنه وقتی اوضاع پزشکان اینقدر خرابه که وزیر هم روی موضوع زیرمیزی گرفتن های جراحان و رقم های نجومی جراحان و این تخلف غیر اخلاقی و غیر انسانی پزشکان داره طرح و برنامه اجرا می کنه، چرا اینقدر ناراحت می شن ؟ ! حرف حساب که ناراحتی نداره! اون از معاینه های گروهی تون که کلا ممنوعه ولی با خیال راحت انجامش می دین مریض بیچاره بعد ساعتها انتظار و یه نرخ ویزیت ناعادلانه، با چند بیمار دیگه گروهی ویزیت می شه ، اون از قیمت های جراحی ها که علاوه بر نرخ بیمارستان، شماره حساب های شخصی تون رو بی شرم اعلام می کنین! اشبتاهات پزشکی هم که بیداد می کنه ! واقعا خوبه در قالب طنز یک آینه مقابل جماعت شما بگیرن ! دست گل آقای مدیری درد نکنه که این آینه رو مقابلتون گرفته !
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    5 5
    آنکس که حساب پاک است از معامله چه باک است دوستان اگه شما از صنف پزشگان متعد هستید چرا جبهه میگیرید بزار اونایی که دارن تو این صنف با جون مردم بازی میکنند یه کم بیدار بشن این سریال واسه اوناس اگه هم خدای ناکرده خودتون از اون گروهید به جای گله وشکایت انتقاد ملت را در قالب طنز قبول کنید دیگه بازی با جون مردم نکنید این که سخت نیس آخه در آمد زیاد با چه هزینه ای ؟ سلامتی مردم؟
  • مانی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    2 4
    با سلام خدمت دوستان عزیز فقط چند لحظه به نظرات مثبت و منفی دوستان توجه کنید اون موقع است که می فهمید که این آمار نشانگر آن است که مردم به هیچ عنوان دل خوشی از بعضی پزشکان ندارند . نظراتی که موافق پزشکان است همه رای منفی دارد و آنهایی که درد دل مردم است رای مثبتشان بالاست . چرا نمی خواهید قبول کنید که بعضی از شمادارید کوتاهی می کنید. وگرنه مردم یکصدا شما رو مورد بازخواست قرار نمی دادند. هر شغلی برای خودش مرتبه و جایگاهی ویژه در اجتماع دارد. و این گرو کشی که شما راه انداخته اید بسیار زشت و دور از پرستیژ یک فرد تحصیل کرده است. چرا از انتقاد می ترسید مگه شما هم یکی از اون اشخاص در حاشیه هستید؟ متاسفانه با متن بالا مشخص کرد که بعضی از پزشکان برای منافع خودشان دست به هرعملی می زنند حتی شده به فاش کردن راز بیمارشان که بسیار کار زشت و غیر حرفه ای است.
  • ehsan IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    4 7
    واقعا متاسفم که فهم یک پزشک از یک سریال طنز اینقدر پایینه .یه سوال دارم مگه انگشت مهران مدیری رو مجانی عمل کردید که منت میذارید .مهران مذیری ار خندیدین مردم ئ از صدا و سیما پول میگیره و تازه اگه یصورت سی دی باشع مردم با علاقه و رضایت میخرند .ولی بعضی از پزشکان چطوری پولدار شده اند .با پول خون مردم .ببینید در این سریال خیلی هنرمندانه عاقبت یک پزشک درستکار مشخصه مطب شلوغ والبته هستند دکتر کی مرام هایی که فراموش شده اند.من میگم یک نگاه بع سریال 24 بیاندازید .در فصل 5 سریال ریس جمهور ادم کثیف و ناپاکی 00هستش .ولی ریس جمهور امریکا ناراحت نشد .یه کم یاد بگیریم ..در ضمن تمام شغلها محترم هستند .اگه شوخی با مشاغلی دیگه بود اونوقت عیی نداشت /من یک عضو کوجک از جامعه پطشکب هستم و به مهران مدیری افتخار میکنم
  • مهسا IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    5 5
    متاسفم برای پزشکان بی طرفیت این آب و خاک....
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    3 0
    دوستان عزیز انتقاد همیشه مفید است خصوصا اگر در قالب طنز باشد.اما تفاوت آن با استهزا و تمسخر قابل درک است خصوصا در جامعه ما که اینچنین از نظر فرهنگی و اجتماعی نابالغ است. از نظر بنده اعتراض به سیستم بهداشت و درمان و نظام سلامت کاملا منطقی و وارد است ولی نباید ضعف در بیمه های ضعیف و ناقص موجود و عدم مسولیت پذیری ارگانهای مربوطه را از چشم پزشکان دید و آنان را مسوول دانست. بد نیست بدانید در همین قشر علوم پزشکی و دندانپزشکی و … بسیارند افرادی که بصورت رایگان و حتی بدون اینکه اجازه دهند از نام و عملکردشان سواستفاده گردد مشغول خدمت داوطلبانه در مناطق محروم هستند. به عنوان مثال در مرکز کهریزک اکثر پرسنل درمانی بصورت داوطلبانه مشغول بکار میباشند. به هر حال کماکان و علیرغم فشار و هجمه ای که این روزها از طریق رسانه ملی به این قشر وارد میشود باز هم پزشکان جزو دلسوزترین اقشار جامعه خواهند ماند.
  • نگاه منطقي منهاي اون دلي كه شكسته IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    3 1
    باخوندن نظرات دوستاني كه اظهارعقيده كرده انديك سوال پيش ميادبيكاري عزيزان PHD(دكترا)ي غيرپزشكي كه خيلي هم زحمت كشيده اند(كه البته بازهم طول دوران تحصيلي شان ازرشته هاي تخصصي پزشكي كمتره فوق تخصص روهم اصلا واردمقايسه نميكنيم)تقصيرپزشكان است؟يابايدريشه يابي بشه درموردسريال طنزدرحاشيه هم بايدبگم (دوسه قسمتي كه ديدم)اشكال وايرادزيادداره (ازهمه جنبه ها)وجاي انتقادزيادداره
  • DDS IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    2 2
    برای آقای مدیری متاسفم. حیف جامعه پزشکی ک به این آدم اعتراض میکنه. مردم در صحنه دلشون خوشه ک دارن اعتراض میکنن
  • فربد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    1 0
    یه نکته ی جالب این وسط هست.درسته پزشکا بی جنبه هستند،اما فقط این نیست.چرا به بیمارستان ها سرکشی نمی کنند ببینند چه خبره توش؟پزشکا احمق هستند ولی بازم ضربه میخورن چون مهران مدیری واقعیت رو نشون داد.یارو میخواست بره دستشویی براش بیماری درست کردند.بیمارستان عرفان وقتی برای پذیرش مریض هشتاد درصد سوختگی پنجاه میلیون تومن میگیره دیگه چه انتظاری میره ازش؟سریال به اون قشنگی مهران مدیری رو بخاطر اعتراض یه مشت حیوان قطع کردند جاش شمعدونی مسخره رو گذاشتن.به هر حال واقعیت جامعه در قالب کمدی خیلی مهارت میخواد که مهران مدیری به خوبی درش ایفای نقش میکنه.احمق ها کسانی هستند که نمیخوان واقعیت رو قبول کنن.