به گزارش قدس آنلاين، شايعه قهرآرش برهاني با استقلال پس ازبازي با پديده درورزشگاه آزادي دهان به دهان مي چرخيد. اين بازيكن كه درتركيب اصلي استقلال مقابل پديده قرارداشت بين نيمه تعويض شد و روي نيمكت برنگشت. آرش نيمه دوم را ازداخل رختكن تماشاكرد.
۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
کد مطلب: ۲۷۸۸۰۷
زمان مطالعه: ۱ دقیقه




نظر شما