رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات اخیر مجلس از جمله لایحه رفع موانع تولید و مصوبه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ظرفیت های قابل توجهی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر بازار سرمایه فراهم می کند.

 قوه مقننه از رونق بازار سرمایه حمایت می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، علی لاریجانی روز شنبه در دیدار رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، نقش قوه مقننه را در بازار سرمایه کشور، حمایتی توصیف کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی، حمایت قوه مقننه در جهت ارتقا و رونق بازار سرمایه را اولویت دار دانست.

در ادامه این دیدار محمد فطانت نیز ضمن ارایه گزارشی از وضع بازار سرمایه، مهم ترین چالش های بازار سرمایه را تشریح کرد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، مشکلات، ابهامات و موانع موجود بر سر راه صنایع مهم از جمله پالایشگاه، سیمان، فولاد، سنگ آهن، پتروشیمی، بانک و خودرو را عامل موثری در نوسانات اخیر شاخص بورس برشمرد و تلاش برای رفع این موانع را زمینه ساز ایجاد رونق در بازار سرمایه کشور توصیف کرد.

فطانت در ادامه، تاثیر حمایت های مجلس شورای اسلامی از مازاد سرمایه و تداوم بهره مندی از ظرفیت های قوه مقننه را در رفع مشکلات صنایع بزرگ بورس با اهمیت شمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی محمدیان IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    افرین به قوه مقننه که به فکر مردم بد بخت سهامدار هستین چقدر راست می گید خدا می دو.نه حتما می خواهید یه عده دیگه اندک سرمایه شونه تو بورس ببازن قول این حرفای دروغ مسئولین بی لیاقت رو گوش نکنید اینها یه مشت احمق دروغگویند